Gå til innhold

Gratis spill - BMW M3 Challenge

^B^M^W^
 Share

Anbefalte innlegg

spillet funket som bare det på g30'n min! kongespill, men synd at ikke hele nordsløyfa er med:(

UPDATE:

Tar tilbake tidligere statement da jeg nå har fått tak i hele Nürburgring Nordschleife! MYYE kulere og spille nå. Jeg og en kompis har i skrivende stund tilbakelagt flere titalls kilometer på verdens råeste landevei:D:D:D

Lyst til å fortelle hvor den er å finne?

Last ned:

http://www.rapidshare.com/files/5613050 ... C.rar.html

1. I gamedata/locations mappa finner du følgende mappe "Nuerburgring". Kopier og gi nytt navn, "Nuerburgring Nordschleife".

2. Kopier og lim inn de nedlastede filene til mappa "Nuerburgring Nordschleife" og si ja til å overskrive.

3. Start spillet og velg singleplayer-mode (f.eks open practice eller race weekend, fungerer også med host via LAN).

I neste skjermbilde minimerer du spill-vinduet og gir mappen "Nuerburgring" navnet "Nuerburgring original" etc.

Så gjør du om navnet på "Nuerburgring Nordschleife"-mappa til bare "Nuerburgring"

4. Så går du tilbake til spillet og velger "load track" "drive" etc, og du har nå hele den 20.8km lange "nordsløyfa" og leke med! :D

OBS!

Når du har spilt ferdig, og avsluttet spillet, så må du gi mappene de opprinnelige navnene tilbake, hvis ikke krasjer spillet neste gang du starter det!

Altså: "Nuerburgring"-mappa kaller du "Nuerburgring Nordschleife" igjen, og "Nuerburgring original"-mappa kaller du bare "Nuerburgring" ;)

Så hver gang man starter spillet, og vil kjøre nordsløyfa, så må man gjøre steg 3 og 4! ;)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...