skillbill Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 spillet funket som bare det på g30'n min! kongespill, men synd at ikke hele nordsløyfa er med:( UPDATE: Tar tilbake tidligere statement da jeg nå har fått tak i hele Nürburgring Nordschleife! MYYE kulere og spille nå. Jeg og en kompis har i skrivende stund tilbakelagt flere titalls kilometer på verdens råeste landevei:D:D:D Lyst til å fortelle hvor den er å finne? Last ned: http://www.rapidshare.com/files/5613050 ... C.rar.html 1. I gamedata/locations mappa finner du følgende mappe "Nuerburgring". Kopier og gi nytt navn, "Nuerburgring Nordschleife". 2. Kopier og lim inn de nedlastede filene til mappa "Nuerburgring Nordschleife" og si ja til å overskrive. 3. Start spillet og velg singleplayer-mode (f.eks open practice eller race weekend, fungerer også med host via LAN). I neste skjermbilde minimerer du spill-vinduet og gir mappen "Nuerburgring" navnet "Nuerburgring original" etc. Så gjør du om navnet på "Nuerburgring Nordschleife"-mappa til bare "Nuerburgring" 4. Så går du tilbake til spillet og velger "load track" "drive" etc, og du har nå hele den 20.8km lange "nordsløyfa" og leke med! OBS! Når du har spilt ferdig, og avsluttet spillet, så må du gi mappene de opprinnelige navnene tilbake, hvis ikke krasjer spillet neste gang du starter det! Altså: "Nuerburgring"-mappa kaller du "Nuerburgring Nordschleife" igjen, og "Nuerburgring original"-mappa kaller du bare "Nuerburgring" Så hver gang man starter spillet, og vil kjøre nordsløyfa, så må man gjøre steg 3 og 4! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Jeg får ikke til å kjøre på Nordschleife. Gjør alt som står ovenfor, men når jeg trykke "drive" kommer jeg tilbake til windows. Eneste jeg ikke finner er "load track" som du skriver ovenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå