^B^M^W^ Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 Sakset fra gamer.no: Utviklerne bak GT Legends vil snart lansere et spill der du får prøvekjøre den nye BMW M3 på klassiske Nürburgring.Blimey!Games er et relativt ukjent navn for de fleste spillere, men selskapet har allerede jobbet med flere kritikerroste spill. På rullebladet deres har de GTR, GTR 2 og GT Legends, som de har utviklet i samarbeid med SimBin. I september vil Blimey!Games og utgiver 10tacle Studios lansere et gratis bilspill hvor vi får teste den nye BMW M3. Lanseringen vil finne sted samtidig med årets Motor Sport Show i Hamburg, som går av stabelen 15. september. Spillet heter BMW M3 Challenge, og er basert på GT Legends-motoren. Her loves vi en svært realistisk opplevelse av hvordan den nye BMW-modellen blir å kjøre, og banen vi får teste bilen på er ingen ringere enn den populære Nürburgring. BMW M3 Challenge vil blant annet støtte onlinebasert flerspiller for opp til 16 spillere, og de beste internasjonale førerne kan se frem til å motta premier fra BMW. Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 Oioioi! Dette gleder jeg meg til og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 Til pc ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 Til pc ? mest sannsynelig når det er gratis hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 du sier noe der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 ikke nødvendigvis. både xbox 360 og ps2 kan hente spille fra nettet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 Alle de andre spillene dette er basert på er i utgangspunktet pcspill, så regner med dette også blir det. Hørtes ikke dumt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 jo kan jo det da hehe;) men siden det er gratis så regnet jeg nesten med at det er til pc men jeg kan jo ta feil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^B^M^W^ Skrevet September 16, 2007 Forfatter Share Skrevet September 16, 2007 Check it out http://www.m3-challenge.com/index.php?id=3 Link til nedlastningen fremkom i en annen tråd så la det til her =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdfdsfds Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Konge tester det nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Prøvd det jeg,virka helt greit men pc min sliter litt siden jeg har en litt dårlig bærebar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 spillet funket som bare det på g30'n min! kongespill, men synd at ikke hele nordsløyfa er med:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Syns spillfølelsen er helt på trynet. Lydbildet er bra, og grafikken helt ok. Ellers mangler det litt detaljer og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 spillet funket som bare det på g30'n min! kongespill, men synd at ikke hele nordsløyfa er med:( UPDATE: Tar tilbake tidligere statement da jeg nå har fått tak i hele Nürburgring Nordschleife! MYYE kulere og spille nå. Jeg og en kompis har i skrivende stund tilbakelagt flere titalls kilometer på verdens råeste landevei:D:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 spillet funket som bare det på g30'n min! kongespill, men synd at ikke hele nordsløyfa er med:( UPDATE: Tar tilbake tidligere statement da jeg nå har fått tak i hele Nürburgring Nordschleife! MYYE kulere og spille nå. Jeg og en kompis har i skrivende stund tilbakelagt flere titalls kilometer på verdens råeste landevei:D:D:D Lyst til å fortelle hvor den er å finne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå