Tommy Skrevet September 4, 2007 Forfatter Share Skrevet September 4, 2007 Var det en interessant tur nedover da, Tommy? F.eks. sånn ca. 7-8 mil forbi der jeg bor? Hvis du sikter til at en rød bil skiftet eier, så JA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Kult.. Noen som har kjøpt den 2002'en å fått skilt på den. Tidliger eier skulle jo bare ha 100tusen kr for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 4, 2007 Forfatter Share Skrevet September 4, 2007 Kult.. Noen som har kjøpt den 2002'en å fått skilt på den. Tidliger eier skulle jo bare ha 100tusen kr for den. Hvis du sikter til meg, så har jeg ikke kjøpt noen 2002, men en 118d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Gratulerer Tommy! Utvilsomt pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Gratulerer med morsom bil! "Vintervraket" er solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 5, 2007 Forfatter Share Skrevet September 5, 2007 Gratulerer med morsom bil!"Vintervraket" er solgt? Jepp, vintervraket er solgt, og en 2006 BMW 118d M-sport er på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 Jepp, vintervraket er solgt, og en 2006 BMW 118d M-sport er på plass. Takk for sist, hyggelig å treffes i den virkelige verden . Grattis med nytt vintervrak! Kommer vel noen bilder av gliset etterhvert . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 Kommer vel noen bilder av gliset etterhvert . Aha, her var det jo et bilde jo! Grisefin 1'r dette ja . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Det er den der ja? Var faktisk første bilen jeg tenkte på når jeg hørte rød 1'er. Lekker denna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Kult.. Noen som har kjøpt den 2002'en å fått skilt på den. Tidliger eier skulle jo bare ha 100tusen kr for den. Hvis du sikter til meg, så har jeg ikke kjøpt noen 2002, men en 118d Nei, var ikke din jeg mente. Mente den gamle bmw'en. Han som eide den da jeg så på den hadde hatt den stående i garasjen en evighet, og tror neppe han tok skilter på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Har var d flere fine BMW er Kan tenke meg det var helt sjef å kjøre på den banen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå