Bmwgutten Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Hva slags pære er det dere har på fjernlyset på e39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 H7 pærer i fjernlysa om du har den nye typen lykter. Har du de gamle så er det HB3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutten Skrevet September 4, 2007 Forfatter Share Skrevet September 4, 2007 Ok Jeg har ny type lykter. Har H7 halogen på fjernlyset og de lyser utrolig dårlig. Pæra i fjernlys er samme som nærlys. Så jeg tenker å skaffe meg zenon i nær/fjernlys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Pæra i fjernlys er samme som nærlys. e det e60 du har ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutten Skrevet September 4, 2007 Forfatter Share Skrevet September 4, 2007 Pæra i fjernlys er samme som nærlys. e det e60 du har ? Nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 hmm mulig eg missforsto dær litt.. trudde du skrev att nær og fjern pæra va samme pære Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutten Skrevet September 4, 2007 Forfatter Share Skrevet September 4, 2007 Mente at jeg har H7 pære i nær og fjern. Samme watt. Snakk om 2 pærer Jeg får skifte ut pæra i fjernlyset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Her har du en fin oversikt... http://www.hoen-usa.com/guide2.htm Pass på og ikke kjøp for høy Kelvin hvis du skal ha xenon... da er det ikke sikkert du får så mye bedre lys... 4300K eller 6000K er akkurat passe og ser orginalt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Et veldig godt tips er å kjøpe likt på begge pærene. Satte på xenon på fjernlysa mine men de har 6000k, kjøre lys som har xenon originalt har 4500k. Ser skikkelig dølt ut sånn farge messig sammen. Men er mye bedre lys med xenon på fjernlysa da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 kjører med 6000K i fjern og nær--- e konge det sku hatt 55W ballast i fjernlysan. men går helt lekkert med 35W Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 kjører med 6000K i fjern og nær--- e konge det sku hatt 55W ballast i fjernlysan. men går helt lekkert med 35W Jeg har 55W ballast i fjernlysa og 6000K i både fjern og nær (bilen har xenon originalt i nær) Anbefales sterkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutten Skrevet September 5, 2007 Forfatter Share Skrevet September 5, 2007 Takk for svar. Da satser jeg på 6000k i fjern og nær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 aloebiz.net: bytta pære i nær da? leveres vell ikke orginalt me 6000K da? heller e ikke standar 4300k på xenon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 Bytta pærer i nær ja Kosta bare 990 for 2stk DS2 pærer hos dybvik så da tok jeg med det og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 ja hadde lyst på 55W ballast men fant itje di på ebay.. såe.. men det e jo sinnsykt lys i forhold til orginal halogen fjern uansett.. så .. glede meg bare tell det blir sikkelig mørkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå