Gå til innhold

Min E90 med carbonstæsj | - SOLGT -


E.H.D
 Share

Anbefalte innlegg

Fantasisk fin bil og perfekte bilder :D Har litt og lære der. Ser du har montert hartge eksos på din bil. Lurer litt på og gjøre de samme selv. Har ett par spørsmål. Gjorde du dette selv, og vet du om eksosen erstatter del 2 på dette bildet? Gikk det evt. greit og montere? Hvor kjøpte du det og pris?

kdtz858pu98fd9oxu6rr_thumb.gif

Jeg monterte det ikke selv, men har du tilgang på bukk så greier du det sikkert selv.

For meg ser det ut som del 2 på bildet er litt lenger en Hartge eksosen, så orginal eksosen ble kuttet ca ved bakakslingen og Hartge delen skrudd på og hengt opp på orginale festet bakerst.

Bestilt fra Strandveien Auto i Trondheim, som er norsk Hartge importør. Kosta ca 3400 i 2007.

Her er et gammelt bilde, tatt ikke lenge etter montering.

cg66mgrejj5pso57gcea.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 859
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Selv med 17" er bilen din veldig grom!

Tok meg friheten av å redigere det siste bildet ditt i Adobe PS Lighthouse, etter min smak så ble bildene løftet et lite hakk selv om det ble en tanke for mye kontrast, men nå er jo smaken som kjent som baken! :)

Original | Lighthouse

0kneiuit3utqtx8d5ft2.jpg

Driver forresten å handler meg Le-Mans Blå bil om dagen selv! Hvordan er den fargen å holde ren kontra svart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^^ Du har tatt bildene i Norge? :D Dere har det fint i Rogaland i såfall..

Jada, alle bildene er tatt i nærområdet her. :)

Selv med 17" er bilen din veldig grom!

Tok meg friheten av å redigere det siste bildet ditt i Adobe PS Lighthouse, etter min smak så ble bildene løftet et lite hakk selv om det ble en tanke for mye kontrast, men nå er jo smaken som kjent som baken! :)

Driver forresten å handler meg Le-Mans Blå bil om dagen selv! Hvordan er den fargen å holde ren kontra svart?

Det var stilig før/etter bilde, og fargen på din edit var bedre enn det jeg gjorde i CS3.

Hvordan fikk du skiltet så hvitt og bilen litt blåere?

Har ikke hatt svart bil, men Le Mans blå viser støv og skitt ganske så godt, men sikkert ikke så ille som svart. Så den er langt fra så lettstelt som sølv met f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig bare fulgt denne guiden, det er bare å prøve seg litt frem også! Utrolig kjekt program for å jobbe raskt gjennom et album for eksempel! :)

Tror nok svart bil er en tanke vanskeligere å holde ren enn Le-Mans blå, men at den blir fortere skitten enn sølvgrå gjør ingenting! Det er en så utrolig kjip farge uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er senket på KW v2 coilovers, som jo er justerbart så jeg vet ikke helt hvor mye den er senket, men tipper 40-50mm fra standard høyde.

Hadde 19" sommer tidligere, men har hatt 20" det siste året, og 17" orginal hjulene som vinterfelg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kjapt svar. Jeg har senket selv og lurte på om 35-40mm vil gå fint gjennom BT.

Og siden du har 20" vil mine 18" gå fint antar jeg :)

Har du anelse om hvor mange mm spacere jeg kan ha på 18" originale BMW felger? Har du et merke i samme slengen? Slik det er nå leker hjulene mørkgjemsel med skjermene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kjapt svar. Jeg har senket selv og lurte på om 35-40mm vil gå fint gjennom BT.

Og siden du har 20" vil mine 18" gå fint antar jeg :)

Har du anelse om hvor mange mm spacere jeg kan ha på 18" originale BMW felger? Har du et merke i samme slengen? Slik det er nå leker hjulene mørkgjemsel med skjermene.

Er dette 18" felger med 225 og 255 dekk?

Ser at de fleste bruker 15mm til 20mm spacere med org 18".

Link til noen som selger spacere som jeg kom på i farten:

http://www.europeanautosource.com/index ... 67_315_326

http://www.pyspeed.com/category-s/795.htm

http://www.ecstuning.com/BMW-E92-335i-N ... acers/ECS/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...