Gå til innhold

Min E90 med carbonstæsj | - SOLGT -


E.H.D
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 859
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Canon EOS 40D ;)

Jepp, stemmer det. Kan jo legge til hvilke linser jeg bruker. Normalzoomen er en EF-S 17-85mm f/4-5.6 IS. Har også vidvinkelzoomen EF-S 10-22mm f/3.5-4.5.

Zoomlinsen er en EF 70-200mm f/2.8L IS. På noen få bilder har jeg også brukt EF 50mm f/1.8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Canon EOS 40D ;)

Jepp, stemmer det. Kan jo legge til hvilke linser jeg bruker. Normalzoomen er en EF-S 17-85mm f/4-5.6 IS. Har også vidvinkelzoomen EF-S 10-22mm f/3.5-4.5.

Zoomlinsen er en EF 70-200mm f/2.8L IS. På noen få bilder har jeg også brukt EF 50mm f/1.8.

okey, Takk til dere begge. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Er det noen som vet hvilket som er best av Canon 40D og 450D?

Nå er jo jeg litt partisk siden jeg selv har 40D, men jeg ville valgt 40D. Jeg gikk fra 350D til 40D og synes 40D er utrolig mye bedre å holde og bruke. Spesielt hvis du har tyngre linser enn kit-linsen blir håndgrepet på 450D for lite synes jeg.

Når det gjelder bildekvaliteten kan du jo ta en titt på dpreview sine innholdsrike tester av de to.

Test 450D, 35 sider: http://www.dpreview.com/reviews/canoneos450d/

Test 40D, 30 sider: http://www.dpreview.com/reviews/canoneos40d/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren for en flott og gjennomført bil du har, og bildene dine fører meg rett inn i eventyrland :D Selv om jeg ser bilen nesten hver gang jeg er på jobben så må jeg alltid ta en ekstra kikk. En helt fantastisk nydelig farge :)

Jobber du også på F-skiftet kanskje? Føler jeg møter på deg ganske ofte både til og fra jobb. Jeg kjører av og til en svart 4-dørs E30 hvis du har lagt merke til denne :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren for en flott og gjennomført bil du har, og bildene dine fører meg rett inn i eventyrland :D Selv om jeg ser bilen nesten hver gang jeg er på jobben så må jeg alltid ta en ekstra kikk. En helt fantastisk nydelig farge :)

Jobber du også på F-skiftet kanskje? Føler jeg møter på deg ganske ofte både til og fra jobb. Jeg kjører av og til en svart 4-dørs E30 hvis du har lagt merke til denne :wink:

Stemmer det. Er ikke sikker på om jeg har sett din e30. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren for en flott og gjennomført bil du har, og bildene dine fører meg rett inn i eventyrland :D Selv om jeg ser bilen nesten hver gang jeg er på jobben så må jeg alltid ta en ekstra kikk. En helt fantastisk nydelig farge :)

Jobber du også på F-skiftet kanskje? Føler jeg møter på deg ganske ofte både til og fra jobb. Jeg kjører av og til en svart 4-dørs E30 hvis du har lagt merke til denne :wink:

Stemmer det. Er ikke sikker på om jeg har sett din e30. :?

Okey, men nå har jeg vært i grøfta med den så det blir en stund til den kommer på veien igjen. Kjører vanligvis en svart polo da :D Hvor er det du jobber foresten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...