Mauro Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 Utrolig pen bil! Hva koster disse felgene? Og hvor får man kjøpt de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 Utrolig gjennomført, faktisk den mest gjennomførte og råeste E90 jeg har sett til nå Lekkerbisken... Og for noen bilder, bestiller deg til å ta salgsannonse bilder da jeg skal selge bil, ok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 6, 2007 Forfatter Share Skrevet September 6, 2007 Utrolig pen bil! Hva koster disse felgene? Og hvor får man kjøpt de? Takk Kjøpte felger og dekk hos Dekk1 (tidligere Johs Lunde dekkservise), ser de har butikk i Kristiansand også. Betale 20000 for dekk og felg. Tro at det var ca 10000 for hver av delene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 I svarte for en rå bimmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Nydelig! Mer er det ikke å si om den;) Min drømmebil må jeg si! Utrolig pen. Veldig gøy å se bilder av god kvalitet også. Ikke bestandig kvaliteten på bildene står i stil med bilen;) Er det karbonlepper du har på framme? Synes de var meget stilige. Og jeg har noen planer om å kjøpe svigers bil som er lik, bare i grafitt-grå og touring, når den skal selges om et par år. Hadde gjort seg med slike da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 E90 er jo vanligvis en trist liten sak, men denne bilen så veldig fin ut. Gratulerer med en av norges fineste BMWer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Utrolig pen bil! Hva koster disse felgene? Og hvor får man kjøpt de? Takk Kjøpte felger og dekk hos Dekk1 (tidligere Johs Lunde dekkservise), ser de har butikk i Kristiansand også. Betale 20000 for dekk og felg. Tro at det var ca 10000 for hver av delene. Mine felger er også fra Dekk1 faktisk! Takk for svaret. Må sjekke om jeg kan få tak i ett sett. Hva heter de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard1 Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Må si meg enige med de andre her: Sinnsykt strøken E90! Men lurte på en ting: hva heter pærene du har i tåkelysa? Og hvor mye kosta dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Dette er slik vi liker å se en e90 ja, fin bil og bilder. edit: bil skulle det stå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Gratulerer med en stk. nydelig bil! Slik skal det se ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Så utrolig fin bil! Ble helt ordløs her av å sitte og se på bildene, veldig bra kvalitet over alt! Bil og bilder litt ot: husker jeg besto oppkjøringa mi i en E90 med M-pakke. Den var staselig å kjøre, selvom det var en 318i. God 6-trinns kasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 En av de fineste E90 jeg har sett! Nydelige bilder av flott bil med nydelig farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 6, 2007 Forfatter Share Skrevet September 6, 2007 Nydelig! Mer er det ikke å si om den;) Min drømmebil må jeg si! Utrolig pen.Veldig gøy å se bilder av god kvalitet også. Ikke bestandig kvaliteten på bildene står i stil med bilen;) Er det karbonlepper du har på framme? Synes de var meget stilige. Og jeg har noen planer om å kjøpe svigers bil som er lik, bare i grafitt-grå og touring, når den skal selges om et par år. Hadde gjort seg med slike da;) Jepp, de er ekte carbonfiber. Kjempelette ca 100g hver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 6, 2007 Forfatter Share Skrevet September 6, 2007 Utrolig pen bil! Hva koster disse felgene? Og hvor får man kjøpt de? Takk Kjøpte felger og dekk hos Dekk1 (tidligere Johs Lunde dekkservise), ser de har butikk i Kristiansand også. Betale 20000 for dekk og felg. Tro at det var ca 10000 for hver av delene. Mine felger er også fra Dekk1 faktisk! Takk for svaret. Må sjekke om jeg kan få tak i ett sett. Hva heter de? Felgene heter Dotz Mugello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 6, 2007 Forfatter Share Skrevet September 6, 2007 Må si meg enige med de andre her: Sinnsykt strøken E90! Men lurte på en ting: hva heter pærene du har i tåkelysa? Og hvor mye kosta dem? Pærene i tåkelysa er M-tec cosmos blue halogen, kosta 219,- fra en norsk importør som har denne nettbutikken: http://www.rimport.no/catalog/index.php ... lter_id=24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå