Gå til innhold

Min E90 med carbonstæsj | - SOLGT -


E.H.D
 Share

Anbefalte innlegg

Ok, her er årets første fotoshoot etter at sommerhjulene er på, og vårens polering og voksing er unnagjort. Prøvde Swissvax voks for første gang.

Eneste "modifikasjon" som er gjort fra i fjor, er å senke den ytterligere foran, ca 3mm (1,5 omdreining på coiloveren).

Enjoy. :)

IMG_7783copy.jpg

IMG_7805copy.jpg

IMG_7802copy.jpg

IMG_7789copy.jpg

IMG_7792copy.jpg

IMG_7809copy.jpg

IMG_7795copy.jpg

IMG_7772copy.jpg

IMG_7810copy.jpg

IMG_7785copy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 859
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Utrolig flotte bilder E.H.D. Tøffe vinkler du har fått til.

Hvilken svisswax var det du prøvde.. Fornøyd med den? Har også sykt lyst å prøve svisswax, men koster jo en formue.

Takk for det. :)

Jeg har kjøpt en ny voks fra Svisswax som heter Blau-Weiss, og er laget for nyere BMW lakker.

Dette er min første Carnauba voks, så jeg vet ikke hvordan den er sammenlignet med andre vokser, men er nå fornøyd, veldig lett å jobbe med.

Og det jeg mente med senkingen, var at jeg har skrudd den ned foran med ca 3mm ekstra fra i fjor. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, ok.. Kanskje jeg skal prøve den isteden. Kostet jo ikke "så" mye heller. Vet ikke om min går under "nyere" men..

Hadde tenkt å prøve "Concorso" voksen, men må jo spare ettersom den koster over 1600,- for en boks.

Men de sier jo at når du først har tatt steget til Swissvax er det ingenting annet som duger etterpå.. Fikk du denne følelsen? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, ok.. Kanskje jeg skal prøve den isteden. Kostet jo ikke "så" mye heller. Vet ikke om min går under "nyere" men..

Hadde tenkt å prøve "Concorso" voksen, men må jo spare ettersom den koster over 1600,- for en boks.

Men de sier jo at når du først har tatt steget til Swissvax er det ingenting annet som duger etterpå.. Fikk du denne følelsen? :P

Jeg er i alle fall fornøyd.

Hvis du lurer på å kjøpe Svisswax, så har svisswax.no 10% rabatt for Detailers Club Norway medlemmer nå i påsken, og der er vel du medlem.

I tillegg er det gratis frakt på bestillinger over 1000 kr og du for noe med på kjøpet når du kjøper for mer enn 2000 kr.

Tror når dette er en sjelden god mulighet til å kjøpe Svisswax produkter på tilbud. :)

Her er link til DCN sine sider med mer info: http://www.detailersclub.no/forum/index ... topic=2546

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...