Gå til innhold

Min E90 med carbonstæsj | - SOLGT -


E.H.D
 Share

Anbefalte innlegg

Hvor har du kjøpt carbon defuseren eller hva det hetter, rått med så mye carbon detaljer som du har :)

Kjøpt på Bavaria da bilen var ny, men så vidt jeg vet har den blitt mer enn dobbelt så dyr siden da (2007). Men du kan jo sjekke hos GS, Schmiedman og Koed også. Det er jo orginalt BMW tilbehør.

Wow! Fine bilder, rå bil!!! Elsker den fargen :-)

Takk for det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 859
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Her om dagen fikk jeg sjansen til å prøve 10mm spacer på det ene bakhjulet slik at effektivt innpress ble ET22.

Tror nok det ville subbet med mye last eller i store dumper. Men her er noen raske bilder jeg tok.

nl91l5.jpg

IMG_8979.jpg

IMG_8980.jpg

IMG_8981.jpg

IMG_8983.jpg

eb61sm.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du kjøpt carbon defuseren eller hva det hetter, rått med så mye carbon detaljer som du har :)

Kjøpt på Bavaria da bilen var ny, men så vidt jeg vet har den blitt mer enn dobbelt så dyr siden da (2007). Men du kan jo sjekke hos GS, Schmiedman og Koed også. Det er jo orginalt BMW tilbehør.

Jeg kjøpte min fra Schmiedman, der den er uorginal og krevde litt tilpassing. Men den koster!

EHD - hvordan vil 10mm se ut på 18" da? Kjører på 8.5x18 (ET35 tror jeg) bak. Kunne tenkt meg å ha bredere utseende bak, og stuke den mer ned fremme, samtidig som jeg senker hele litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EHD - hvordan vil 10mm se ut på 18" da? Kjører på 8.5x18 (ET35 tror jeg) bak. Kunne tenkt meg å ha bredere utseende bak, og stuke den mer ned fremme, samtidig som jeg senker hele litt...

Du tenker på dine orginale type 216 felger da går jeg utfra.

De er som du sier 8.5x18, men ET37, som alle andre 8.5x18 felger til e90.

Har sett på e90post.com at det er mange som setter på 15mm spacere på orginale felger i den størrelsen.

Men 10mm vil jo hjelpe på det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Nydelig! Hvilke program og effekter har du brukt på de to siste bildene? Lekker bil og du kan å fotografere!

Bruker CS3. På de to siste her har jeg brukt endel gradient tool (to layers) og curves, hue/saturation og brightness/contrast adjustment layers.

Kan jo noe redigering i Photoshop, men skulle gjerne lært mye mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
http://cache.finn.no/mmo/3/182/845/73_999019888.jpg

en som har lånt bildet ditt i annonsen sin :)

fin bil da :)

Synes ikke det er rett overfor en kjøper å ikke bruke bilde av den tingen som du faktisk selger. :lecture:

Har du link til selve annonsen, var bildet i en annonse for salg av bil eller bare felg?

er cf splitterne originale?

Ja, alt CF er orginalt, dvs. splitterne, diffuseren og spoiler bak. :D

Perfekt passform, i motsetning til replica, men det koster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...