Gå til innhold

Min E90 med carbonstæsj | - SOLGT -


E.H.D
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 859
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

bare lurer... hvordan kommer du på plassene du tar bildene.. bare kjører du tur å ser etter kule plasser? eller bestemmer du deg? :)

Hadde ikke planlagt å ta bilder noe spesielt sted før jeg kjørte, så det er litt tilfeldig at det ble som det ble.

Eneste verdige E90'n jeg har sett i Norge!

Nok en gang veldig flott bil!

Men Blau Weiss.. er den så mye bedre enn de andre voksene til Svisswax ?

Og evt. hva har du prøvd før ?

Takk. :)

Mente ikke å antyde at Blau-Weiss er bedre enn andre Swissvax vokser, for det vet jeg ikke, siden dette er min første Swissvax voks. :wink:

Har gått vegen fra Autoglym til Meguiars til Swissvax (bruker fremdeles en del andre produkter fra Meguiars).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste verdige E90'n jeg har sett i Norge!

Nok en gang veldig flott bil!

Men Blau Weiss.. er den så mye bedre enn de andre voksene til Svisswax ?

Og evt. hva har du prøvd før ?

Takk. :)

Mente ikke å antyde at Blau-Weiss er bedre enn andre Swissvax vokser, for det vet jeg ikke, siden dette er min første Swissvax voks. :wink:

Har gått vegen fra Autoglym til Meguiars til Swissvax (bruker fremdeles en del andre produkter fra Meguiars).

Jeg har hørt at Autoglym er bra nok, men det finnes bedre produkter, samme med Meguiars..

Men feks med Autoglym så må du kjøpe feks lakkforsegler og voks i hver sitt produkt, mens Meguiars har blandet det sammen!

Jeg vurderte lenge å kjøpe Bleu Weiss, og fikk mye positiv tilbakemelding om den på Detailersclub.no , men jeg har bremset ned innkjøpet av bilpleie produkter, siden det gikk VELDIG mye penger på det :P

Og siden været har vært så latterlig dårlig i år, så har jeg ikke hatt så mye bruk for det heller. Men jeg lurer på å teste Meguiars sitt 3 step for voks, og polering for vintern da..

Jeg sikler litt på den Swissvax Master Collection uten voks;

http://www.scandicshine.no/nettbutikk/i ... cts_id=131

Og i tillegg da evt. Blue Weiss voksen - og Felgvoksen: http://www.scandicshine.no/nettbutikk/i ... ucts_id=92

Men dette blir nok ikke før neste vår :D

Skal forresten på et Detailersclub Norge treff på søndag tror jeg. :)

Blir noen demoer også der visstnok, om det er flere som er interessert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...