Gå til innhold

Min E90 med carbonstæsj | - SOLGT -


E.H.D
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 859
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Alltid like gøy å se oppdateringene i tråden din! Du leverer alltid like høy kvalitet på bildefronten

Er carbonsplitterne dine originale, eller lik de som er en smule billigere fra schmiedmann?

Du får si ifra når du blir lei 20tommerne dine, jeg kjøper nok de også! :)

Gamlefelgene dine har det bare bra forresten! De får et lag autobahn i mnd omtrent, så da har det vel ikke blitt den helt store forskjellen ved eierskiftet... :) Bakdekkene derimot... De har fått endel juling og er nå så godt som blanke.

Takker.

Alt det jeg har av carbonfiber på bilen er orginalt, det koster, men er desidert best. :wink:

Dersom de som Schmiedmann selger er orginale, er de like.

Godt å se at gamle felgene har det godt. Har du spacere bak, ser slik ut på bilde?

Meget pen bil med kledelige hjul.

Passer virkelig godt på bilen, og spesielt design på senteret av felgen.

Takk.

Ja, jeg liker designet veldig godt, og det skjuler de små bremsene litt i forhold til en åpen 5-eikers felg f.eks. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker.

Alt det jeg har av carbonfiber på bilen er orginalt, det koster, men er desidert best. :wink:

Dersom de som Schmiedmann selger er orginale, er de like.

Godt å se at gamle felgene har det godt. Har du spacere bak, ser slik ut på bilde?

Jeg tror Schmiedmann selger noen uoriginale. Har lurt litt på å kjøpe dem, men det er så kjedelig med ræva passform.

Jeg har 15mm spacere bak ja! Lurer på å space ut litt foran, har du spacere foran?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke bilen min senket ennå så foreløpig så subber det kun med 3 voksne herrer i baksetet på svingete veier.:)

Men med 40mm senk kan det forandre seg... tror jeg skal handle meg 8mm spacere foran.

Har du peiling på hvor mye E90 med M-Sport understell er senket i forhold til originalt understell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du har M-sport fra før, så blir det teoretisk sånn, men ikke alltid det er helt likti praksis. Men skal ikke være mange mm fra eller til i praksis heller. Kan jo være litt slitne fjærer osv fra før. De fleste produsentene opererer hvertfall med hvor mye de senker i forhold til originalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare få si at den bilen din er utrolig kul å i trafikken :) valsa du hjulbuene bak? syns du snakka om å gjøre det en gang.

Kult, det hadde vært artig å "møte seg selv i trafikken" for å se hvordan bilen ser ut rullende i trafikken. Skiller seg ut e36'en din også da. :)

Har brettet inn øvre del av skjermkantet 2-3mm slik at det ikke subber lenger, var lite som skulle til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...