Jordfræsar Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Igjen noen nydelige bilder av en lekker bil Bruker du maskin når du polerer bilen? Eller tar du det for hånd? Wax on wax off +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Nam nam Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexhvaal Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Hei! Du har senket bilen din, har en helt lik bil 2007 mod e90 320d.. Jeg har også lyst og senke min bil, jeg lurer litt på hvor mye du har senket din sånn ca, og hvis jeg skal senke 30 foran og 20 bak må jeg valse også eller går det bra uten og valse? Og hvor mye kan jeg senke uten og valse! Takk for svar ! Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Sykt strøken bil!! SIKLER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2011 Her er ett snapshot fra i går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 Utrolig flotte bilder av en "ganske" fin bil! Det er litt moro at bildene ikke er fikset ihjel heller. Jeg synes det er mye bedre med "ærlige" bilder, hvis du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 digger denne bilen, det ser bare så riktig ut! går for akkurat samme stilen på min, men med litt andre detaljer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 Nok en gang: Du kan å ta bilder av en nydelig bil! Hva slags felger er det du har? Sliter med å finne fine felger til E61-en som er på vei, men disse kunne være veldig interessante(eller i hvertfall den stilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2011 Nok en gang: Du kan å ta bilder av en nydelig bil!Hva slags felger er det du har? Sliter med å finne fine felger til E61-en som er på vei, men disse kunne være veldig interessante(eller i hvertfall den stilen) Takker. Felgene heter Enkreuz og er fra USA, men så vidt jeg vet eksiterer de ikke lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Flott bil du har! Lurer på hvor du har kjøpt carbon "flippen" til bagasje luka? Har lyst på en sånn på min e90! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2011 Flott bil du har! Lurer på hvor du har kjøpt carbon "flippen" til bagasje luka? Har lyst på en sånn på min e90! Karbon spoileren er orginalt BMW tilbehør, kjøpt hos min BMW forhandler. Men den kan nok kjøpes av andre som selger orginal BMW deler også. Beklager sent svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 På tide med noen nye bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Bilen din ser fortsatt helt ut som ny! Imponerende å holde den så fin, og i tillegg med så stilrene oppgraderinger som man aldri blir lei Er det lov å spørre hvor mye den er kjørt nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Denne er rett og slett nydelig, sku ønske eg kunne tatt slike fete bilder av min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 Bilen din ser fortsatt helt ut som ny! Imponerende å holde den så fin, og i tillegg med så stilrene oppgraderinger som man aldri blir lei Er det lov å spørre hvor mye den er kjørt nå? Takk, passerte nettopp 50000 km, så jeg kjører jo egentlig altfor lite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå