Gå til innhold

Et smykke av en 540... lurer på å kjøpe...!

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe.. jeg må bare ha den.. har liggende faceliftlykter og diverse annet snadder til e39 som jeg kan montere på.. men har ikke lyst å ødelegge den med styling! kanskje m5 styling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kjøpte jeg bilen! Dette er en drøm som går i oppfyllelse. Helt fra jeg så Gone in 60 seconds for første gang tenkte jeg at en slik 540 må jeg ha en gang! Og det er helt sinnsykt deilig å vite at den kommer på tunet i neste uke:)

aah...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kjøpte jeg bilen! Dette er en drøm som går i oppfyllelse. Helt fra jeg så Gone in 60 seconds for første gang tenkte jeg at en slik 540 må jeg ha en gang! Og det er helt sinnsykt deilig å vite at den kommer på tunet i neste uke:)

aah...

Gratulerer så mye.. Og velkommen i "E39-klubben" :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aah...

Gratulerer! Det er veldig gøy å se at folk gutser på og gjør slike kjøp. En ekte entusiastbil her i Norge dette :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de kjører 540 i gone in 60 seconds mener jeg. Det står iallefall på emblemet bak!

Har hatt e39 før så jeg føler meg nok ganske trygg på dette bilkjøpet. Hadde dog en 528 sist som jeg var meget fornøyd med.. men dette er noe helt spesielt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aah...

Grattis med V8er :) Synd man ikke får E39 i Diesel V8 hehe.

Bygge om til autolat? FY!

Hva er galt med automat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. ble litt humor her rundtforbi angående girkassa. Jeg har meget god erfaring med steptronic på e39, men å ha en 6-trinns manuellkasse på en 540 er jo ganske greit siden det ikke finnes så mye av det i norge fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...