Kjennern Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Flott bil det der. Lyst på 540 selv engang. Men er nok litt for tørst for mitt bruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Hehe.. jeg må bare ha den.. har liggende faceliftlykter og diverse annet snadder til e39 som jeg kan montere på.. men har ikke lyst å ødelegge den med styling! kanskje m5 styling... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Da kjøpte jeg bilen! Dette er en drøm som går i oppfyllelse. Helt fra jeg så Gone in 60 seconds for første gang tenkte jeg at en slik 540 må jeg ha en gang! Og det er helt sinnsykt deilig å vite at den kommer på tunet i neste uke:) aah... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Du vet at i Gone in 60 seconds så kjører de med automat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Kan bygge om til automat da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reedline Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 v8er??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Bygge om til autolat? FY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 V8 ja.. Hvorfor er det fy? Mopedmotorer trenger manuell så de bevegser seg framover.. derfor jeg har manuell! har du litt kubikk under panseret er Autolat det meste, Blir vel autoAKS nå du har litt hk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Da kjøpte jeg bilen! Dette er en drøm som går i oppfyllelse. Helt fra jeg så Gone in 60 seconds for første gang tenkte jeg at en slik 540 må jeg ha en gang! Og det er helt sinnsykt deilig å vite at den kommer på tunet i neste uke:)aah... Gratulerer så mye.. Og velkommen i "E39-klubben" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Da kjøpte jeg bilen! Dette er en drøm som går i oppfyllelse. Helt fra jeg så Gone in 60 seconds for første gang tenkte jeg at en slik 540 må jeg ha en gang! Og det er helt sinnsykt deilig å vite at den kommer på tunet i neste uke:)aah... Gratulerer! Det er veldig gøy å se at folk gutser på og gjør slike kjøp. En ekte entusiastbil her i Norge dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Gratulerer med bil. I gone in 60 seconds kjører de vel ikke en 540? Er ikke det en rekke6 i den bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 de kjører 540 i gone in 60 seconds mener jeg. Det står iallefall på emblemet bak! Har hatt e39 før så jeg føler meg nok ganske trygg på dette bilkjøpet. Hadde dog en 528 sist som jeg var meget fornøyd med.. men dette er noe helt spesielt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Da kjøpte jeg bilen! Dette er en drøm som går i oppfyllelse. Helt fra jeg så Gone in 60 seconds for første gang tenkte jeg at en slik 540 må jeg ha en gang! Og det er helt sinnsykt deilig å vite at den kommer på tunet i neste uke:)aah... Grattis med V8er Synd man ikke får E39 i Diesel V8 hehe. Bygge om til autolat? FY! Hva er galt med automat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Hehe.. ble litt humor her rundtforbi angående girkassa. Jeg har meget god erfaring med steptronic på e39, men å ha en 6-trinns manuellkasse på en 540 er jo ganske greit siden det ikke finnes så mye av det i norge fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Skjønner meg ikke på dette med at alle er så imot automatgir? Det er jo kjempegreier å kjøre med! Alt blir så mer behagelig og "enkelt":) Vil nok tro at en kickdown med en slik 540 v8'r er noe man virkelig kjenner;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå