iittala Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Feit kjerre, uten tvil! Men har du sjekket/søkt om godkjenning av S-motoren? Vil tro det kan bli vansker med å godkjenne den siden bilen allerede er skjøtet/ombygd med deler fra en M535. Biltilsynet/SFOOR har en lei tendens til å definere et motorbytte i en bil som er radikalt ombygd som oppbygging, noe som i praksis umuliggjør godkjenning. Så kan du spørre hvordan jeg vet det, vel jeg driver/drev med det samme selv og har gitt opp å få det godkjent. Dog er mitt utgangspunkt enda mer ombygd karosserimessig enn din(fra 4 til 2 dører) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 den der va bare jævli fin.. kompis ta mæ vil ha en slik,skal tipse han om din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OCK-Racing Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Ojj ojj, der er jo go bilen med på noen av bildene å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleeper Skrevet September 15, 2007 Forfatter Share Skrevet September 15, 2007 Stemmer! Når kommer go bilen på veien igjen ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OCK-Racing Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Vel, den var egentlig klar for å sendes til litt rustsveising og lakkering i sommer. Men nå i høst skal jeg være lite hjemme pga jobb. Så etter nyttår/våren 08 håper jeg den skal kunne kjøres igjen. Skal igang med husbygging nå å så får se. Den blir ihvertfall ikke totalvrak slik den står nå. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleeper Skrevet September 15, 2007 Forfatter Share Skrevet September 15, 2007 Ja, med din kjøring så er det kanskje best den blir i garasjen en stund til:) Husk å send noe bilder når den er på veien igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 er denna solgt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleeper Skrevet September 15, 2007 Forfatter Share Skrevet September 15, 2007 Bilen er reservert og blir hentet om en uke. Men lar annonsen stå til den er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OCK-Racing Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Min kjøring? Har en lekebil nå da som får kjørt seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Kollega av meg som har kjøpt den.. Tro meg, han kommer å henter den;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleeper Skrevet September 17, 2007 Forfatter Share Skrevet September 17, 2007 Godt og vite:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsFromasj Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Kollega av meg som har kjøpt den.. Tro meg, han kommer å henter den;) Din slask!! Få han til å ikke hente den... denne bilen vil jeg ha!!! Stod klar på søknaden til banken jeg nå...!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg