Yngvejos Skrevet September 7, 2007 Skrevet September 7, 2007 Hei. Jeg synes ikke jeg får nok informasjon om tilstanden i e30en, så jeg vil gå til det steget å montere noen målere. Planen er: Oljetemperatur motor. Oljetemperatur differensial. Oljetrykk motor. Jeg vil ha målere som står i stil til e30 instrumentene, har sett på VDO sine og de ser greie ut. Hvordan er kvalitet og nøyaktighet på disse? Men så kommer spørsmålet. Hvor setter man følerene til oljetemp og oljetrykk? kobler man seg inn på følere som er der fra før? Og hvordan løser jeg plassering av føler i differensialen? Edit: Det er 325en det gjelder.
D.Toft Skrevet September 7, 2007 Skrevet September 7, 2007 oljetemp i bunnpannen, oljetrykk i org trykkbryter hullet, oljetemp bak må borres og gjenges... se i prosjekt tråden min ang oljetrykk... siste side...
336mik Skrevet September 7, 2007 Skrevet September 7, 2007 Kan ta ut oljetemp i samme hull som oljetrykk(motoren).Det har jeg gjort på min ihvertfall. Hva skal du med tempføler i diff forresten?Kjøre mye på autobahn?
Yngvejos Skrevet September 7, 2007 Forfatter Skrevet September 7, 2007 Kan ta ut oljetemp i samme hull som oljetrykk(motoren).Det har jeg gjort på min ihvertfall.Hva skal du med tempføler i diff forresten?Kjøre mye på autobahn? Tenkte at det kunne vært morro å følge litt med, sånn at jeg vet når jeg bør slutte å herje. Det er vel heller ikke så heldig å mishandle diffen når den er kald?
S.Arnesen Skrevet September 10, 2007 Skrevet September 10, 2007 hørtes ufattelig unødvendig ut... hehe
TSL Skrevet September 10, 2007 Skrevet September 10, 2007 hvis dette er unødvendig hvorfor kommer det da org på alpina? jeg skal ha dette både i bakdiff og senter diffen på min ix
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå