mowz Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Sikkert en del som har sett denna videoen før, men her ser du godt hva som bor i denne bilen. Den kjører mot en mclaren mercedes SLR med 626hk som må gå noe skikkelig bra. Når du da ser hvor mye fortere bugattien går så får man ett nytt begrep om fart og hva som er kjapt!! Enjoy: og sjekk aksen!!!: http://youtube.com/watch?v=9Fdb8FdXfPU& ... ed&search= også må jeg bare snike inn en video av den råeste ferrarien noensinne : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Den er rå den Veyron, men Ferrari F40 er på min topp 10 liste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet September 7, 2007 Forfatter Share Skrevet September 7, 2007 ja og LM er enda litt råere:) f40 har vært drømmebilen min siden jeg var liten og det er den forsåvidt ennå selv om Pagani Zonda F er på topp:) klarer å snike inne en video av den og jeg!: lyden er jo bare RÅÅ! hva har du på topp 3 da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet September 7, 2007 Forfatter Share Skrevet September 7, 2007 Pagani Zonda F'en gjør forresten nurburgring på 7.32.00 noe som er ganske kjapt!!! Den lå en god stund på topp av top gears liste av de superbilene som har kjørt på banen. Må huske å spille lotto i mårra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Det blir kun Ferrarier topp 3 i tilfeldig rekkefølge: Enzo, 599GTB Fiorona og F40 videre gammel 512BB og 328GTB Også kommer det jo en del BMW med også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Grom lyd i Pagani Zonda F ja. Fin på rolig turtall, å et vanvittig snerr når du trør på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet September 7, 2007 Forfatter Share Skrevet September 7, 2007 ja jeg får frysninger nærmere formel 1 lyd på gata skal du lete lenge etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet September 7, 2007 Forfatter Share Skrevet September 7, 2007 folk som svarer på denna tråden kan jo fortelle topp 3,5 eller topp 10 lista over drømmebilene. Mine er 1.) Pagani Zonda F (koster 440 000 pund i england, må vinne mye i lotto) 2.) Mclaren f1 3.) Ferrari f40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Dagsformen avgjør, men 364 dager i året er McLaren F1 helt klart min drømmebil. Det er ganske enkelt ikke konstruert en mer praktisk og konseptuell gjennomført supersportsbil. Det finnes de som er hurtigere, det finnes de som er mer moderne og det finnes de som har mer gadgets, men det finnes ingen som er mer komplette, praktiske og intellektuelt stimulerende. Bare noe så banalt som muligheten for å ha med seg familien (deler av den iallefall) eller et par venner... inkl. bagasje for en weekend... Gordon Murray tenkte på det også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Syntes Mclaren f1 er stygg jeg.. Veyron er også STYGG, men FY FAEN!!!!! for en aks! F40'n er rå! Men dæven, syntes han kunne hatt litt mere turtall på den videoen! *ironi* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet September 7, 2007 Forfatter Share Skrevet September 7, 2007 hehe, bra folk har forskjellige meninger og da.. men jeg synes mclaren f1 er skikkelig rå! og BMW motor på 6.1 liter og 627 gamp, fin lyd i den og!! 0-100 på 3.2 står det respekt av ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Ja, det er ikke mye som tar rotta på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet September 7, 2007 Forfatter Share Skrevet September 7, 2007 og hva er favoritt bilen den ene (de to) andre dagen(e) da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 og hva er favoritt bilen den ene (de to) andre dagen(e) da? Mercedes-Benz W109 300SEL 6,3 Porsche 911 Carrera RS 2,7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 Helt rått ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå