-Sammy Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 den var fiin.. hvilken farge ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 Rød. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 synes personlig at den ble litt for rød med røde nyrer, men annet en det.. svært pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 synes personlig at den ble litt for rød med røde nyrer, men annet en det.. svært pent Du har jo lært noe iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 Rød. VELDIG rød... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet September 8, 2007 Forfatter Share Skrevet September 8, 2007 Rød. Bra jobba Sherlock, det må jeg si! Mente iallefall ikke fargetone, anyone ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 Rød. Bra jobba Sherlock, det må jeg si! Mente iallefall ikke fargetone, anyone ? Bensinkannerød? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 synes personlig at den ble litt for rød med røde nyrer, men annet en det.. svært pent Tror noen sorte nyrer hadde gjort seg på denne Men ja, lekker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet September 9, 2007 Forfatter Share Skrevet September 9, 2007 Rød. Bra jobba Sherlock, det må jeg si! Mente iallefall ikke fargetone, anyone ? Bensinkannerød? ha-hah ser at det er litt sent nå, så vi får bare gå for bensinkannerød så lenge men for all del har noen fargeKODEN så er det bare å komme med den. Jeg skal legge meg nå tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BDC Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 dette er hellrot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Synnes denne var helt perfekt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet September 9, 2007 Forfatter Share Skrevet September 9, 2007 dette er hellrot. mnjaa.. Jeg har hellrot og den er ikke så skarp rød: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Kan det være så enkelt at forskjellen ligger i kameraet bildene er tatt med? Bildene dine er restify er litt blålig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet September 9, 2007 Forfatter Share Skrevet September 9, 2007 Maybe.. er jo noe som heter speilreflekskamera og bedre lysforhold da. kontra min Sony Ericsson K800i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Med speilrefleks må man som regel fikse litt på bilder i photoshop uansett. Da er det ikke vanskelig å få frem "litt" sterkere farger slik som dette hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå