Hannepanne Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Noen som har noe erfaring med dette? Er litt skeptisk til om dette blir pent... http://www.eiker.no/Default.asp?ItemID=1395 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Hadde jeg giddi...Nei, mye penere uten! Don't ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 blir sinnsykt fort jalla, tro meg har sett forsøk på dette før. er du derimot MEGET drevet,presis og uten hastverk kan det vel bli akseptabelt i en E30..men nyere enn dette ville jeg spandert på ferdigutskjært evt originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Kommer helt an på hva slags folie en bruker og hva en vil bruke det til. Jeg har folie på interiørlistene i dashbord og i dører og det ser strøkent ut. Men det er viktig å gjøre det skikkelig. Med masse luftbobler og drit bak filmen så ser det ikke bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 får man kjøpt ferdige interiørlister i f.eks børstet alu (evt alu look) til e34 eller e36? istedenfor alt dette treverket. kan jo nesten hive en jøtul i baksetet og fyre med ved.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hannepanne Skrevet September 11, 2007 Forfatter Share Skrevet September 11, 2007 Tenke på den alu-looken jeg da... Skal bli kvitt det stygge båtpreget i bilen *grøsser*. Tenkte å bruke det i midten, der alle knappene er. Billig midlertidig løsning før jeg får kjøpt ny... Det skal forresten ikke i bmw'en, det skal i toer bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Du kan jo ta den helt ut og bestille AC Schnitzer karbonfiber lister? Sikkert svindyrt men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Kommer helt an på hva slags folie en bruker og hva en vil bruke det til. Jeg har folie på interiørlistene i dashbord og i dører og det ser strøkent ut. Men det er viktig å gjøre det skikkelig. Med masse luftbobler og drit bak filmen så ser det ikke bra ut. hvor har du kjøpt det der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Kommer helt an på hva slags folie en bruker og hva en vil bruke det til. Jeg har folie på interiørlistene i dashbord og i dører og det ser strøkent ut. Men det er viktig å gjøre det skikkelig. Med masse luftbobler og drit bak filmen så ser det ikke bra ut. hvor har du kjøpt det der? Dette er vanlige mørkegrå lister som er dekket med folie. Folien er kjøpt hos et lokalt firma som driver med bildekor og skilt. Oppsøk et tilsvarende firma i ditt nabolag og hør hva de har. Spesifikasjonene på min film kan du lese av bildet under. Dette krever tålmodighet, men er veldig billig og skulle en plutselig få lyst til å reversere prosessen så er det jo bare å rive filmen av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå