Gå til innhold

Koble til dvdspiller\skjem i E39


Anbefalte innlegg

Hvis du har CDvekslerport på stereoen din, kan du kanskje klare å mekke lydtilkopling til linjeinngangen på denne porten. Ellers er det kassettadapter som er nevnt tidligere.

Det er så vidt jeg skjønner ingen måte å integrere en DVDspiller med et standard anlegg.

Det jeg ville ha gjort, hvis du har CDvekslerporten, er å kjøpe en iCeLinkadapter for iPod og en iPod med videofunksjon. Da kan du kople til videoskjerm og kjøre både musikk og video fra iPoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Idag har jeg vært på bilradiospes og det ordner seg ;)

Skal ha den beste FM modulatoren (uten støy) og dvdskjermer med spiller. (Så kan jeg spille av cd`er på dvd spilleren)

Blir sikkert bra ;)

Så får jeg beholde orginale intergrerte anlegget :)

Fikk høre at det ikke var noe vits å bruke 20 000,- på anlegg om jeg har BMW sin spiller, pga dårlig lyd-kvalitet og frekvens-feil på alle e34 og e39 bmw spillere.. hm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Idag har jeg vært på bilradiospes og det ordner seg ;)

Skal ha den beste FM modulatoren (uten støy) og dvdskjermer med spiller. (Så kan jeg spille av cd`er på dvd spilleren)

Blir sikkert bra ;)

Så får jeg beholde orginale intergrerte anlegget :)

Fikk høre at det ikke var noe vits å bruke 20 000,- på anlegg om jeg har BMW sin spiller, pga dårlig lyd-kvalitet og frekvens-feil på alle e34 og e39 bmw spillere.. hm..

Kan du forklare mer detaljert hva slags planer du har? komponenter osv tenker jeg på.. Hvor skal du ha skjermen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har gjort er:

Montert 2 skjermer. (èn i ventilasjon over stereoen, èn i ventilasjon bak på midtkonsollen)

Koblet til FM - Modulator. (kobles til ganske enkelt på antenne utgangen, for så å stikke antenna inni en adapter som følger med. Har montert av\på knapp rett ved siden av den intergrerte stereoen, ved hjelp av fil. Filte bare ganske enkelt til det var plass til knappen. Strøm og jord koblet jeg til på stereoen sin strøm og jord..)

Ellers la jeg opp kabler mellom skjermene opp under plastikken på midtkonsollen og ut ventilasjon bak, og foran.

Alt fungerer bra, men lyden er råtten..

Nesten så jeg må si at du heller bør vurdere en cd-spiller med utganger om du vil ha god lyd..

men ok lyd er det, (når jeg får fjernet turtall-suset.. Dynamo-sus..)

BILDER KOMMER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Heisann!

Jeg har nå en BMW e39, med radio og kassett :(

Og lurer på om noen vet hvordan man kobler til en slik en:

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1422

Hvor kobler jeg den til stereo og bilde?

Går det ann å bruke den som avspiller for cd\mp3cd på denne kassett\radiospilleren som står orginalt i?

TAKK :)

Hei,

Det er kanskje den beste vegen å installere et Pioneer anlegg med dvd,mp3,cd,radio,navi blåtann osv.det følger med 2 skjermer .

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=70597&highlight=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...