Krestine81 Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Jeg og samboeren kjøpte ny bil forrige uke. Bmw 325 cab 94 mod...med Seidl-styling Noen meninger..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Ja...jeg må si at jeg har meninger om denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Jeg finner ikke ord... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Tøff showbil Men bytt den grå nettingen med sort og få den til å gå rundt tåkelysene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Jeg ble faktisk målløs når jeg så den! vet ikke helt om det var i positiv eller negativ forstand.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Enig med balleknalle her:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Håper du liker oppmerksomhet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 grom bil, kanskje ikke førstevalget mitt på lakkfarge, men fet bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Jeg har også meninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Lost for words...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 er den rosa? det røde nr. skiltet matchet ikke. Hadde ikke vært mitt bilvalg, men for all del bilen ser jo gjennomført ut! som tidligere nevnt-håper dere liker oppmerksomet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Sorry å måtte si det, men jeg syntes den var grusom! Kanskje til nøds showbil. Hadde den hatt annen farge hadde det hjulpet enormt... Men smaken er som baken... (Heldigvis) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Skal jeg være årlig syns jeg den er stygg, er medlem av orginalpolitiet. Men hver sin smak.................. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 sorry. klarte ikke å dy meg, men det første som slo meg var barbie bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå