Gå til innhold

Cosmosschwarz E46, -black beauty-! | Oppdatert 10.07.2008

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ser bra ut med sotinga, og M3-speilene er jo ikke dumme. Problemet er bare at de ikke står helt i stil med resten av bilen. Foreløpig... :wink:

Hehe. Nettopp det jeg har sagt til alle også: "at jeg skal ikke ta på noe før jeg tar på ALT samtidig"

MEN, jeg ble så POKKERS lei av å vente, så da tok jeg noe på..

Menne... har dere ikke sett noe nytt i grillen da? ;)

• 2 weeks later...
  • Svar 162
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Skrevet

Har jo blitt en riktig så lekker bil av dette vraket ditt også Christian. Slettes ikke dumt.

Hva er planene nå da som den nesten er ferdig utvendig? Ekstra strikk i motoren? :mrgreen:

Skrevet

Joda, begynner å ta seg til, men blir nok ikke ny motor nei. :-( Koster nok for mye. Lander på rundt 20 000,- tenker jeg.

Så skal nok ha denne i noen år, før den blir solgt :-)

Ny leppe foran kommer med Posten imorgen :-D

Skrevet

Har blitt veldig bra! Stor forskjell fra slik den var på de første bildene i denne tråden. Har du bilder av den på asfalt slik at man kan se høyden på den slik den "egentlig" er? Virker jo veldig lav på gresset :lol:

Du viser hvertfall at det er håp for en E46 sedan også... Hvordan leppe kommer forresten?

Skrevet
Har blitt veldig bra! Stor forskjell fra slik den var på de første bildene i denne tråden. Har du bilder av den på asfalt slik at man kan se høyden på den slik den "egentlig" er? Virker jo veldig lav på gresset :lol:

Du viser hvertfall at det er håp for en E46 sedan også... Hvordan leppe kommer forresten?

Takker takker. :)

Skal få tatt noen bilder på vegen også ja :) Må vente til bedre vær. Skal visstnok bli dårlig vær fremover..

Leppen som kommer på blir en ........ *Hemmelig* ;) (foreløpig)

Skrevet
Ikke så nøye om bilen er ren, men bare gi oss et inntrykk av hvordan den ser ut hehe

Vil gjette og håpe på Arquay leppa :wink:

Heller det at det skal regne og gidder ikke ta bilde i regnet ;)

Arquay høres ut som et godt forslag på en leppe som kommer med Posten i morgen :) Carbonfiber høres også riktig ut, for dem som skulle tippe det også, gitt ;)

Skrevet

Du er av den typen som ikke tåler regn ja :lol:

Beklager å ødelegge ved å gjette riktig, men måtte bare gjøre et forsøk. Et meget godt valg av leppe syns jeg... Vet du hvor mye den bygger ned? Fordelen med karbonfiber i forhold til å ha den lakkert er at den kan bare limes på, og man ikke trenger å sparkle :)

Håper du setter den på i morgen og tar bilder ASAP :D :D :D

Skrevet

Ikke vanntett vettu ;)

Vet ikke hvor mye den bygger ned. Kanskje like mye som splitterne nu, tenker jeg. Jeg har justerbare dempere foran, så kan heve den hvis det viser seg å bli for lavt, evt heve den til vinteren (skal ha på 17" felger da).

Hvis den kommer på i morgen, så skal jeg ta bilder ja ;) Men blir bare like dårlige som nu, for må få den vasket og mer *klar* for ordentlige bilder.

Håper bare passformen er bra..

Er jo ikke original, for den må man bestille fra Japan, og koster 6-7000,-.. :?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...