Gå til innhold

Cosmosschwarz E46, -black beauty-! | Oppdatert 10.07.2008

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takker takker :)

Er bedre å være LITT anderledes enn andre, men ikke gå hele veien til Monstre-styling ;)

Diskret, men pent! :)

Må komme meg på noen treff snart, så er bare å si ifra, så kommer jeg! :D

Hadde vært deilig med nytt panser ja (facelift-panser!), men skal heller prioritere pengene innvendig nu.

Har en carputer klar, så må kjøpe touchskjerm foran, og noen høytalere etc. :)

Begynner å bli litt lei av å ikke kunne høre på mp3 i bilen. Gidder ikke kjøpe en vanlig CDspiller som støtter mp3, når jeg allerede har en carputer til flerfoldige tusen :)

• Svar 162
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Blitt rekti så bra detta...:) Blir vel m-tech på meg i slutten av sommeren teenker jeg:) sliter bare med å finne ut hva jeg skal gjøre med ryggesensorene ....

Skrevet

Hva er problemet med ryggesensorene?

Dem skal vekk? Vanskelig å konvertere til m-tech fanger?

Jeg har ettermontert ryggesensorer på min bil :D

Er deilig!

Skrevet

Hehe! Så sant så sant.. :(

Men men.. ikke stort å gjøre med det.. Koster for meget å oppgradere. har ingen steder å stå, eller kamerater som har gjort det før.. Og da snakker vi fort penger..

Men men.. Jeg får nøye meg med det jeg har foreløpig :)

Skrevet

Minuset er jo når man hører lyden av en firer i stedet for en sekser hehe Men hvordan er lyden blitt nå med effektanlegg? Fin lyd eller bare mye lyd?

Skrevet

Hmmm... både denne (før eksosen) og min gamle, hadde jo ingen lyd som var noe fin, så lyden som er nu, syntes jeg er meget fin :)

Brummer litt, og er litt snerr i :)

Kan se om jeg får tatt opp en gang på mobilen lyden av den :) Med mindre vi møtes på et treff før det :)

Skrevet

Vanskelig å få skikkelig inntrykk av hvordan det høres ut ved å bare høre et opptak fra mobil :wink: Må nok høre det live... Bare kom ned på Gatebil i Kristiansand i august :)

Skrevet

Gatebil Event, Kristiansand 16. august ja.

Koster dette noe? Er en lørdag, så passer bra det! Riktignok en god kjøretur ned, men ;)

Jeg skal prøve å komme, folkens!

Skrevet

Tatt seg opp bra bilen din, ChrZZ :)

Og synes den leppa er du har valgt er mye penere enn splitterne du hadde før.. Pene felger og, likte kontrastene med gul-lakkerte kalipere :)

Skrevet

Takker takker :)

Ja, likte godt den leppa. Tror det kun er en håndfull i Norge som har denne. Selv om det er en kopi, så koster den -flesk-, så er vel kanskje derfor. Den er mer kjent i Statene :)

Selv om bremsene ikke er allverdens å vise frem, eller utheve, så ble det bra ja med slike detaljer. Noen liker dem, mens andre liker å ikke ha bremsedeler så vist frem.

Dr_S var innom en tur igår, så ble et lite mini-treff her ;)

--> http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=85935

Skrevet

PERFEKT stylet og gjennomført E46 du har ChrZZ, all honnør til deg :) Du har virkelig gjort de rette endringene med den, denne skiller seg diskret ut fra mengden. Hvis jeg må sette fingeren på noe så ville jeg erstattet spoileren på koffertlokket med en liten M list, selv om spoileren absolutt ikke er "feil".

Frontleppa må du for alt i verden beholde, senken er opmital, og felgvalget kunne ikke vært bedre ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...