Gå til innhold

Cosmosschwarz E46, -black beauty-! | Oppdatert 10.07.2008

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så ut som en grei høyde. Lav, men fremdeles kjørbar. Er bilen senka 65mm foran nå, eller er det mer å gå på? Space ut felgene noe?

Hvor bestilte du leppa fra? Modbargains eller noe sånn? Pris på felgene, og hvor kjøpte du dem?

Du må forresten også få ut noen bilder av diffuseren bak slik at vi kan få se hvordan det ble med den

• Svar 162
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ser vel lavere ut enn det egentlig er pga splitterne?

Det er forresten helt fantastisk tøffe felger.

Splitterne legger på ca 2-3 cm i høyde, tenker jeg.

Felgene passer godt dem ja :)

Må straks bestille takst-time fra forsikringsselskapet til å gå over alt ustyret jeg har satt på bilen :D

Skrevet
Så ut som en grei høyde. Lav, men fremdeles kjørbar. Er bilen senka 65mm foran nå, eller er det mer å gå på? Space ut felgene noe?

Hvor bestilte du leppa fra? Modbargains eller noe sånn? Pris på felgene, og hvor kjøpte du dem?

Du må forresten også få ut noen bilder av diffuseren bak slik at vi kan få se hvordan det ble med den

Gamle felgene (på veg ned fra Trondheim, forrige uke), men med diffuseren, vingen, og ny eksos:

joxgh14v15naa6fdnm7d.jpg

Har fortsatt 9mm å gå på å justere lavere, men da matcher den ikke baken, som er fast. Samt at den blir litt FOR lav da..

Felgene er ikke spacet ut noe nei. ET35 foran og ET40 bak.

Leppen ble kjøpt på ebay av et firma i statene. :) Regn med ca 4500-5000,- for leppen.

Skrevet

kpe26b70tbq24ekrplih.jpg

1fn99cicv8bagd0skz0n.jpg

Leppe limt på, og venter nu de 16 timene det tar å herde. Weeee!

Carbon-en kommer mer frem her på bildene, enn i virkeligheten, så den er ikke så fremtredede som man ser her.

Splitterne som var på, skal bli solgt til en kompis på veeeeestlandet ;) ((you know who you are)

Skrevet

Nice! Den leppa ser bare så bra ut hehe Hvordan var passformen? Passet 100%?

Det jeg mente med spacere var at du kunne jo space ut felgene litt slik at det ser ut som de fyller hjulbuen enda bedre. Ser også litt lavere ut :wink:

Skrevet
Nice! Den leppa ser bare så bra ut hehe Hvordan var passformen? Passet 100%?

Det jeg mente med spacere var at du kunne jo space ut felgene litt slik at det ser ut som de fyller hjulbuen enda bedre. Ser også litt lavere ut :wink:

Aha aha. Hmm... kanskje sette på noen 5mm spacere. Ikke mer. Ikke bra for opphenget.. Vet heller ikke om det vil være for mye, dvs om det subber foran da..

Passet ikke 100% nei. Vil si mer 94% kanskje. Så, fikk "presset" det kanskje til 96%. Man kan ikke forvente allverdens av en kopi-leppe, samt at den er i carbonfiber. Det er ikke akkurat slik at hver eneste blir perfekt, siden det ikke støpes, samt at det ikke er bøyelig..

Men men, får se i morgen når all tape går av! :)

Skrevet

Såh, da har jeg fått knipset noen -RASKE- bilder med iPhonen, så ikke glad på hverken kvalitet eller noe annet :P Klag isåfall på bilen ;)

OBS: igjen så må jeg si at carbon-fiberen kommer mer FREM på bildene enn den gjør i virkeligheten, så det er ikke så mye forskjell som det ser ut til.

9sr2av19ixfrptlwifqf.jpg

guoby7n807e1ng51h2dl.jpg

47o8dvkuw1si8udx7kv5.jpg

hj2lzak71897fm445z8g.jpg

v5cb9ca9sy5sqwqnpcqe.jpg

enxrxseyhppzis79xqqt.jpg

of65bzymer0ky54u57n0.jpg

uqwklrne5efbjgyqlsgf.jpg

8bhzd95ka1vmh9p0ofi4.jpg

l9wsufhspowm57thhqmp.jpg

l30jsfjtkmlo9cel00d3.jpg

Skrevet
":1ylsdq9a]Perfekt styling nå!

Med de siste detaljene som straks kommer på plass blir den übergjennomført :)

Jepp! Mangler blinklys på sidene (sotet). Dem er innkjøpt med ikke byttet.

Samt mangler soting av lyktene bak. Skal legge på sotefilm og ha kun det HVITE lyse igjennom (ikke sotet)

Ellers, så er det på tide å begynne innvendig kanskje. Carputer, anyone? ;)

Skrevet
For å være helt ærlig med deg, Christian.

Jeg syntes bilen var penere uten leppa, med kun splittere.

Joda, men aaaaaaltfor altfor normalt og 99,9% av alle med E46 har det, for å sette det litt på spissen ;)

Det er kun en håndfull i Norge som har denne leppa, så jeg står nok ved den ;)

Skrevet

Hadde sett bildene ja, men tenkte jeg skulle la være å spamme ned tråden din med altfor mye innlegg av meg hehe Skulle vente til jeg hadde noe mer å kommentere :wink:

Ser pen ut både med og uten den leppa, men man må ha noe litt spesielt for å skille seg ut når man velger M-tech. Ellers blir det veldig likt alt annet der ute.

Et eksempel kan være å gå for CSL-luka, men kanskje litt overkill å ha det på en 316? Ser jo pent ut, men er dyrt...

Skrevet

Må ha noe å skille seg ut med ja, og derfor jeg valgte denne leppen :)

Den koster jo en halv formue (ca en CSL-luke), men tror nok jeg ikke går for en CSL-luke. Må isåfall bli i carbon, og da lakkere den i tillegg (ikke bra med den i hel carbon).. Og da blir det dyrt, samt at jeg tror nok at det å montere alt av elektronikk og styringer som er i bakluka er et enormt pes..

Skrevet

Utroolig pent :D

Virkelig forandret seg iallefall!

Får ikke mindre lyst på e46 av å se dette..

Likte også leppen foran splittere(som alle har)

Kult med gule calipere og alt det sorte..

tror forresten ikke at csl luke hadde vært så kult, men hva med gtr panser? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...