Superbeetle Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Fett Ble utrolig bra med de felgene til den lakken... Skal den senkes mer? Funnet ut hvilke frontlykter du skal ha? Jeg tror kanskje den kunne vært pen med orginale baklykter
Endre87 Skrevet September 26, 2008 Forfatter Skrevet September 26, 2008 Skal sette opp endel bilder snart må bare sortere litt først , sidesjørtene kommer på i morgen
Fliid Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 Ser gjennomført ut. Savner dog en ting, bilder i lyset.. Kan ikke benektes at dette er blitt en meget gjennomført og pen E30! : ) Skryt til trådstarter er på sin plass : )
Nortun Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 Begynner å bli pen no Endre, mangler bare det lille av rust og interiør montering ? Gleder meg til og sitte på en runde
Endre87 Skrevet September 28, 2008 Forfatter Skrevet September 28, 2008 Ble bra ja Men blir mere senk ja? Blir mere senk ja blir vel coilovers iløpet av vintern, for da skal den ikke brukes så da får vi prøve å få den ned endel
Endre87 Skrevet September 28, 2008 Forfatter Skrevet September 28, 2008 Ser gjennomført ut. Savner dog en ting, bilder i lyset.. Kan ikke benektes at dette er blitt en meget gjennomført og pen E30! : ) Skryt til trådstarter er på sin plass : ) Hehe jo takk, bilder i lyset kommer etter hvert men må vente til sola skinner så jeg får fram effektene i lakken og når jeg er ferdig på jobb er det jo bekkmørt Men kommer
Endre87 Skrevet September 28, 2008 Forfatter Skrevet September 28, 2008 Begynner å bli pen no Endre, mangler bare det lille av rust og interiør montering ? Gleder meg til og sitte på en runde Hehe jo nei får prøve å få fjernet det snart, men gjekk da synj sveiseaparatet i helga så får se om jeg får tatt det etter jobb en dag. Må vell bli noen runder etter interiøret er inne igjen ja
Endre87 Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2008 Da har jeg fått tatt rusta endelig Fått inn gulvmatta også, så i mårra er vel interiøret inne tenker jeg Har også fått tak i anet søtsaker også , fikk kjøpt meg kjørecomputer, trenger bare blinklys armen og ute temp føler så er det bare å montere
Endre87 Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2008 Da er bilen vinterparkert og planene for sommern er klare
Endre87 Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 Sjer lite fortiden, men har lagt nye planer til vintern er over Handle liste om en måneds tid: - Coilovers - Sorte DE-Lykter - Div deler til Kjørecomputer - Muligens M-Tech Dørpaneler og front - Større Stereo Deler inkjøpt: - Nye baklykter - Gamel type sota lykter inkjøpt - Soting av alle ruter - Inkjøpt - DTM potte - Inkjøpt og skal monterest når snøen forsvinner Og muligens ny motor om karen som eier vrakbilen vil selge, så er ikke helt sikkert enda. Motoren er en S50B32 fra en vraket BMW E36 Cupe som var ombygd til M3, men man får se om karen som eier bilen skal selge eller ikke, men selger han motoren så blir det ny motor i sommer Skal og prøve å få tatt noen bilder av interiør inne i bilen og div anet småplokk som er gjort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå