Diesel power Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 http://www1.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=162479 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Virka ikke som det var så veldig ille da.... Bilen måtte repareres, hamster ikke skada Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strnd Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 At den mannen aldri lærer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 han har vel lært, men han er vel litt bilgal som mange andre er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 hehe, var vel ikke så mye å lære da han ble skubba ut av banen som det stod:) Jeg hadde gladlig kræsja litt jeg hvis jeg fikk kjøre de bilene han får muligheten til å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 må regne med litt helseplager når man får betalt for å kjøre gromme biler. jeg hadde gladelig tilbrakt en uke på sykehus pr år hvis jeg hadde hatt en slik jobb. da hadde jeg i tillegg fått valuta for skattepengene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 Legg merke til reklamer og annen tekst/flagg på bilen og meldinger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 hahahah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 Litt av en jobb han der Bra gikk fint da,ekke sikkert han er like heldig neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå