morteym Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Da jeg stora rutene mine så ble resultatet 100% perfekt. Eneste som var rart var at han hadde klart å sette nakkestøttene bak feil vei Men disse useriøse idiotene minner meg om håndtverkerene som gjorde badet mitt og div. i leiligheten min. Eneste forskjellen var at de brukte 10 uker på en jobb som skulle ta 2, og da skjedde det masse tull og piss og bortforklaringer og drit i mellomtiden. Så jeg blir forbanna av å lese om slike folk. Det som er typisk for disse er at de prøver å bli kamerat med deg slik at du ikke skal si noe. Jeg hadde hissa meg opp og krevd tilbake penger. Så det var et nummer til kjedekontoret på sidene deres, kan jo ringe dem og fortelle hvor useriøse de er kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet September 21, 2007 Forfatter Share Skrevet September 21, 2007 tror det ordner seg nå snakket med en hyggelig kar på hovedkontoret dems han sa at om de ikke klarte å få til et akseptabelt resultat,så skulle han sørge for at jeg fikk det gjort en annen plass jeg kjører gjerne ekstra langt for det jeg så lenge roy sunde ikke setter fingrene i bilen min :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Andre Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 han som sota bilen min gjorde bedre arbeid, og gjorde det raskere..dukka dog opp noen riper, noe det også gjorde på robert85 sin. men er vanskelig å bevise at det er dem som har laget dem, spess når det er endel andre riper på bilen og.. men er selvfølgelig irriterende med flere riper/merker.. men på robert sin så er det masse møkk mellom solfilm og ruta på flere av vinduene + mange små bobler.. mye vits å bruke 2dager på å sote rutene når du ikke har vaska skikkelig.. ser ikke pent ut når sola står på nei.. og ang rabatten, så fikk vi det 20% billigere fordi vi tok 2biler samtidig.. burde fortsatt blitt bra resultat.. spesielt når dem skryter så fælt av den 7års garantien sin.. Men de ripene er det nok ikke de som har laga, de har nok vært der før den filmen blei lagt på, den solfilmen fremhever de gamle ripene som er i glasset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 han som sota bilen min gjorde bedre arbeid, og gjorde det raskere..dukka dog opp noen riper, noe det også gjorde på robert85 sin. men er vanskelig å bevise at det er dem som har laget dem, spess når det er endel andre riper på bilen og.. men er selvfølgelig irriterende med flere riper/merker.. men på robert sin så er det masse møkk mellom solfilm og ruta på flere av vinduene + mange små bobler.. mye vits å bruke 2dager på å sote rutene når du ikke har vaska skikkelig.. ser ikke pent ut når sola står på nei.. og ang rabatten, så fikk vi det 20% billigere fordi vi tok 2biler samtidig.. burde fortsatt blitt bra resultat.. spesielt når dem skryter så fælt av den 7års garantien sin.. Men de ripene er det nok ikke de som har laga, de har nok vært der før den filmen blei lagt på, den solfilmen fremhever de gamle ripene som er i glasset. Jeg skrev riper på bilen, og ikke på glasset.. er da fullt klar over at riper/skader på glass blir mye synligere ved soting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Robert85 dette var bra å høre,kjipt når sånt skjer..håper alt ordner seg å du blir fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Andre Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 ] han som sota bilen min gjorde bedre arbeid, og gjorde det raskere..dukka dog opp noen riper, noe det også gjorde på robert85 sin. men er vanskelig å bevise at det er dem som har laget dem, spess når det er endel andre riper på bilen og.. men er selvfølgelig irriterende med flere riper/merker.. men på robert sin så er det masse møkk mellom solfilm og ruta på flere av vinduene + mange små bobler.. mye vits å bruke 2dager på å sote rutene når du ikke har vaska skikkelig.. ser ikke pent ut når sola står på nei.. og ang rabatten, så fikk vi det 20% billigere fordi vi tok 2biler samtidig.. burde fortsatt blitt bra resultat.. spesielt når dem skryter så fælt av den 7års garantien sin.. Men de ripene er det nok ikke de som har laga, de har nok vært der før den filmen blei lagt på, den solfilmen fremhever de gamle ripene som er i glasset. Jeg skrev riper på bilen, og ikke på glasset.. er da fullt klar over at riper/skader på glass blir mye synligere ved soting.. Sorry, det fikk jeg ikke med meg . Viss det er riper på bilen de har laga, så hadde jeg ikke dratt derifra før jeg hadde fått forklaring på hvorfor de var blitt laga. og de har erstattet det det koster og fikse det opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2007 sånn.. da har jeg vert på skandinavia solfilm i sarpsborg de tok inn bilen 09:30 og ringte meg 13:30 da hadde de tatt av den gamle filmen på alle rutene.. lagt på ny film og tilogmed fikset noen klips som var ødelagt samt at han fjernet den stygge telefonantennen i bakruta for meg resultatet ble DRITBRA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 høres bra ut. hvor i sarpsborg ligger dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Het de solfilmspesialisten før? Det var der jeg tona rutene mine og, 100% resultat. Han pleier å tone rutene til petter solberg sa han og Noen år siden jeg var gjorde dette da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2007 vet ikke om de het solfilmspesialisten før, men resultatet ble dritbra de ligger rett i nordkanten av sarpsborg.. orker ikke å lete frm link nå..men søk på gulesider.no knall hyggelige folk som kunne sakene sine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Pics? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 Her er det bare og smelle kjøpsloven samt angrefrist loven i trynet på han da jobben IKKE er gjort etter avtaler el forventninger av resultat. Men kjappa på, så ikke det går for lang tid så han legger skylda på deg etterpå pga resultatet. Sånne folk er det bare og gi et nakkeskudd m tomt magasin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2007 conan.. det er en fordel å lese heeeele tråden før man svarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 sånn.. da har jeg vert på skandinavia solfilm i sarpsborg de tok inn bilen 09:30 og ringte meg 13:30 da hadde de tatt av den gamle filmen på alle rutene.. lagt på ny film og tilogmed fikset noen klips som var ødelagt samt at han fjernet den stygge telefonantennen i bakruta for meg resultatet ble DRITBRA Kjempebra, honnør til dem, til tross for at de gjorde en slett jobb i utgangspunktet. Bør ikke skje, men når det først har skjedd virker dette ganske seriøst lell da. Ikke alle som ordner opp så lett etter seg. Ble litt nysgjerrig på denne også, var det her løsningen kom, noen med interesser i selskapet ? Sjekk PM, dette order seg nok Hva stod det i den PM`en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå