geirauer Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 Hadde vært fett å tatt seg lån til dette ja men undres på om det kommer seg oppi en liten e30 da
wicky124 Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 bare ren nysgjerrighet...hva er bensinforbruket med en slik en ?
stian328i Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 slik motor har vert brukt i E30 før,av samme mann som selger denne.dengang uten turbo da.
E-30 big Skrevet November 28, 2007 Forfatter Skrevet November 28, 2007 bare ren nysgjerrighet...hva er bensinforbruket med en slik en ? Er faktisk helt utrolig men på fin lang kjøring går den på litt over literen... men på 10mil på Rudskogen brukte den litt over 60 liter med fuel
E36Cab1 Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 Har ikkje M70 motoren oljepåfylling i bakkant på høgre toppdeksel? Denne har i framkant av motor ser det ut som. Er det en S70 motor eller?!?
bmwmaxi Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 På M70 fra 91 mod. ble oljepåfyling flyttet fram + 1mm støre eksosventil.
batteri Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 syk motor man , skjønner ikke hvorfor du selger den :S mye hest for pengene =) jeg synes fortsatt at 300 hest er mye så dette var jo helt rått =)
mrbatnes Skrevet Desember 14, 2007 Skrevet Desember 14, 2007 kunna studert de bilde av motoren sikkert en time, men allikevel funnet nye ting å forundret meg over.. ser ut til at tilåmed hver eneste strips er nøye plassert med tanke på symmetri og funksjonalitet helt verst.. tar av meg hatten for denne altså
H_Vatn Skrevet Desember 14, 2007 Skrevet Desember 14, 2007 har jeg hatt penger og det har vært mulig og å få dette godkjent i e28en i norge hadde jeg kjøpt denne! helt rått
E-30 big Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Skrevet Desember 15, 2007 kunna studert de bilde av motoren sikkert en time, men allikevel funnet nye ting å forundret meg over.. ser ut til at tilåmed hver eneste strips er nøye plassert med tanke på symmetri og funksjonalitet helt verst.. tar av meg hatten for denne altså He He... Er vel litt mere strøkent å se på når alt er likt på begge sider? Har hatt litt hodebry får å få plasert alt slik att det skal bli nogen lunde likt også da.. Er ikke lett å få plass til alt heller når du må ha dobbelt opp av turboer, wastgate,rør å slanger..
E-30 big Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Skrevet Desember 15, 2007 har jeg hatt penger og det har vært mulig og å få dette godkjent i e28en i norge hadde jeg kjøpt denne! helt rått Men da er du litt sent ute får motoren er nok desverre solgt:) Kan få kjøpe den nye jeg bygger nå til neste vinter;)
pallen Skrevet Desember 15, 2007 Skrevet Desember 15, 2007 Dæven han søkke!!!! Sykeste grom motor æ har sett...... Hattn a tel dæ førr denne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå