Kjell Z3 Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Når det blir påstått at jeg har kalt Colin for morder, noe jeg aldri hare gjort, da kan jeg ikke la det stå uten kommentar. Jeg lar ikke drittslenging være siste ord i en sak, selv om det kanskje kunne passe noen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Når det blir påstått at jeg har kalt Colin for morder, noe jeg aldri hare gjort, da kan jeg ikke la det stå uten kommentar. Jeg lar ikke drittslenging være siste ord i en sak, selv om det kanskje kunne passe noen. Så får du heller ta diskusjonen privat... når administratorene og/eller moderatorene har sagt stopp betyr det ganske enkelt stopp. Dette skal alle umiddelbart respektere uansett om de liker det eller ei. Når det er nevnt kan jeg forstå at du føler deg indignert, men vi ønsker allikevel ikke mer av deres lokale diskusjon her inne. Evt. fremtidige svar i forbindelse med deres diskusjon vil bli slettet... EOD. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Fy fader så trist! Colin Mcrae har alltid vært en jeg har sett opp til. R.I.P Colin Mcrae. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Når det blir påstått at jeg har kalt Colin for morder, noe jeg aldri hare gjort, da kan jeg ikke la det stå uten kommentar. Jeg lar ikke drittslenging være siste ord i en sak, selv om det kanskje kunne passe noen. Så får du heller ta diskusjonen privat... når administratorene og/eller moderatorene har sagt stopp betyr det ganske enkelt stopp. Dette skal alle umiddelbart respektere uansett om de liker det eller ei. Når det er nevnt kan jeg forstå at du føler deg indignert, men vi ønsker allikevel ikke mer av deres lokale diskusjon her inne. Evt. fremtidige svar i forbindelse med deres diskusjon vil bli slettet... EOD. Til Fredrik les innlegget til gunnar før du sier at han har sagt stopp.. hvis en administator og moderator begynner med ord som faen osv i et innlegg er det vel lite vits å ta dem seriøst. er forskjell på nå er det på tide å gjøre det slutt eller nå er det slutt på en ting, Han sa ikke noe om at nå er det slutt på en diskusjon eller at det ikke er lov til å snakke om dette mere. Man kan vel være åpne før gamle far i huset kommer å setter en stopp?... nå bruker du bare makten din... vær litt sakelig!!! dette har ikke noe med denne diskusjonen å gjøre, men er til ditt innlegg fredik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Kevin: Tror du skal lese innlegget til Gunnar en gang til jeg. Dette sier han ordrett: "Det er på tide å runde av denne hobbyflyver/sjåfør-diskusjonen" Går det virkelig ikke ann å la denne tråden handle om det den handler om? Ikke svar på det er du snill... Nå foreslår jeg at alle gir seg med den vanvittig idiotiske diskusjonen og at alle innlegg som er OT blir slettet med en gang. Ha litt respekt for McRae og hans familie! R.I.P Colin McRae! Du er en savnet rallyfører som har gitt utallig mange timer med underholdning på min tv-skjerm. Tenker selvfølgelig også på de andre som endte sine dager tragisk i denne ulykken samt de etterlatte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Kevin: Tror du skal lese innlegget til Gunnar en gang til jeg. Dette sier han ordrett: "Det er på tide å runde av denne hobbyflyver/sjåfør-diskusjonen"Går det virkelig ikke ann å la denne tråden handle om det den handler om? Ikke svar på det er du snill... Nå foreslår jeg at alle gir seg med den vanvittig idiotiske diskusjonen og at alle innlegg som er OT blir slettet med en gang. Ha litt respekt for McRae og hans familie! R.I.P Colin McRae! Du er en savnet rallyfører som har gitt utallig mange timer med underholdning på min tv-skjerm. Tenker selvfølgelig også på de andre som endte sine dager tragisk i denne ulykken samt de etterlatte. Jeg har respekt til McRae og hans familie jeg. Han er en mann verden ikke vil glemme, men å huske han for en hobbyflyver som tok sønnen sin med på farlige ting er feil, men å huske han for en god familie far, mann, venn og verdens rallyfører er riktig. er bare min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Til Fredrik les innlegget til gunnar før du sier at han har sagt stopp.. hvis en administator og moderator begynner med ord som faen osv i et innlegg er det vel lite vits å ta dem seriøst. er forskjell på nå er det på tide å gjøre det slutt eller nå er det slutt på en ting, Han sa ikke noe om at nå er det slutt på en diskusjon eller at det ikke er lov til å snakke om dette mere. Man kan vel være åpne før gamle far i huset kommer å setter en stopp?... nå bruker du bare makten din... vær litt sakelig!!! dette har ikke noe med denne diskusjonen å gjøre, men er til ditt innlegg fredik. Dette skrev Gunnar etter at flere hadde kommentert den dårlige tonen i diskusjonen: "Det er på tide å runde av denne hobbyflyver/sjåfør-diskusjonen. Jeg tror ikke det er mange av oss som har noen som helst interesse av den. Ulykken er trist samme faen, og det er ALLTID lett å være etterpåklok! ". Jeg mener absolut at dette ikke er til å misforstå og at du bør komme på bedre tanker hvis du tror at Gunnar/vi aksepterer den formen for relativt barnslige innlegg som bl.a du er en eksponent for i denne tråden. At du i tillegg påstår at jeg utnytter det du kaller makten som moderator når jeg kun understreker hva slags innlegg vi ikke aksepterer her inne... viser ganske tydelig at Gunnar gjorde rett i å avslutte deres lokale diskusjon. Bli voksen og gjør deg fortjent til respekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Språkbruken har ingen som helst relevans. Talen var klar og tydelig, uavhengig av et "f-ord" eller ikke. EOD er EOD, enten det kommer fra meg, Fredrik eller andre moderatorer. Såvidt jeg kan huske har jeg møtt deg i real life, og har i så fall ikke noe negativt å si om deg der, noe som gir meg desto større grunn til å si at du virkelig må revurdere din fremtoning på nettet, Kevin. Du fremstår som en kranglete drittunge. Man kan komme med synspunkter på en klar og enkel måte, og la det være med det. Det MÅ ikke kveruleres i all evighet! La det forøvrig være klart at jeg ikke holder med Kjell heller her - han har en tendens til å alltid havne oppi slike diskusjoner, men han klarer som oftest å oppføre seg, og å fremstå som seriøs. Jeg vil ikke ha svar/kverulasjon fra dere på dette. Dette er bullshit som jeg "ufrivillig" kaster bort tid på. La nå tråden fortsette om det den handler om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 RIP... Ulykker skjer alle her i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Her kan dere se litt av Colin Mcrae`s fantastiske karriere! http://www.youtube.com/watch?v=Zwb-RNbdx5U Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 huff.. tenk å ødelegge tråden med en sånn diskusjon. vel, mine tanker går til Colins etterlatte. han kommer ikke til å bli glemt med det første! R.I.P Colin McRae.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå