jensemann23 Skrevet September 16, 2007 Skrevet September 16, 2007 Hei. Når jeg kjører i humper er det en slags rakle/dunkelyd foran på høyre side og litt på venstre. Synes generelt bilen har blitt litt mer skranglete i forstillingen de siste 20.000 km. Derfor tenkte jeg å skifte ut noen foringer ol. Noen som kan fortelle meg hva jeg trenger av deler? Og hva er forskjellen mellom disse to delene? "Begge to heter Pendelstag foran"- passer alle modeller utenom M3. En kompis av meg som sa det kunne være lurt å skifte disse.
Haug530D Skrevet September 16, 2007 Skrevet September 16, 2007 Det staget på det øverste bildet har jeg skiftet på min E34 da forsvant dunkelyden det andre har jeg ikke helt kjennskap til, mulig det bare er på e36
jensemann23 Skrevet September 16, 2007 Forfatter Skrevet September 16, 2007 sjekket på gs, det ser ut som begge stagene er i forstilling,, men det nederste sto ikke på delelisten.. bare på tegningen.
Fliid Skrevet September 16, 2007 Skrevet September 16, 2007 sjekket på gs, det ser ut som begge stagene er i forstilling,, men det nederste sto ikke på delelisten.. bare på tegningen. Står ikke den nederste delen i listen så er den ikke på din bil da samme bilde blir brukt fler ganger da det er små modifikasjoner som kan variere. DVS. det nederste staget er ikke på din bil. Bestill det andre å bytt
ØyvindB Skrevet September 16, 2007 Skrevet September 16, 2007 jeg mener det øverste staget er til e36 før 93. det andre er sikkert til E36 Etter 93.
Fliid Skrevet September 16, 2007 Skrevet September 16, 2007 Mye mulig. Noe slikt jeg tenkte på. Du har det ivartfall ikke på din bil ifølge chassi nr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå