ChrZZ Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Syntes disse er greie jeg: Er ikke dette M6-felger? Noen som har sett Z4 design 135 i en replica versjon eller billigere? Regner med at disse koster gull og grønne skoger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Det der er M6 felger, ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Så sjukt mange fete e46 sedaner det plutselig var bilde av nå da?! Jaja, så lenge det bare er jeg som møter på treff så Hartge Replica 19" De m6 felgene er forøvrig dritfete. CSL også. Litt mer racing. BBS CH er jo også en klassiker selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daloon Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Mye kule felger her ja!! Vurderer selv 18 eller 19" Var litt itvil om m6 passet på 3 serie, men det gjorde de absolutt! Ser de selger disse på dekk spesialisten til 9900 http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... T.svl=Link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Nja, jeg er fortsatt usikker på om M6-felgene passer like bra på E46. Ser ikke sånn ut på det bildet over, men.. Må nesten se flere bilder eller i virkeligheten Hartge passer veldig bra da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 CSL passer til alle E46, mens M6 bare passer til noen... Syns jeg:P Fant en annen litt kul også... hakke peil på hva slags produsent. Ligner litt på M3 felger med kant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå