Fliid Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Hvordan er sikten med slike? redusert i forhold til standard lyktene(Jeg har ikke linse lyktene)? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E21- ... otohosting (linken er kun ett eksempel) Noen som har gule som vil selge? Hvor lovlig er det egentlig å bytte til gule istede for hvite? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Hvor lovlig er det egentlig å bytte til gule istede for hvite? Det burde vært kjempe-innmari-ulovlig Mye penere med hvite lykter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 16, 2007 Forfatter Share Skrevet September 16, 2007 Hehe, E30'n er svart med chromelister, tror nok gult hadde blitt pent på den;) Men fortsatt interissert i innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Jeg har blanke lykter med gule pærer på min e30, blir helt greit lys av det. Behagelig for øynene, og lyser ikke opp regndråper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 16, 2007 Forfatter Share Skrevet September 16, 2007 okei. Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastbmw Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Er og helt rått på snø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 16, 2007 Forfatter Share Skrevet September 16, 2007 Hehe, noen som vet hvor jeg kan få kjøpt gule lykter da? Så er jeg ivartfall noe på vei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Er ikke ofte jeg ser sånne lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Er jo tøft til svart e30 er jo en her inne på forumet med en e30 M3 som har disse lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 De har gule lykter på koed. Pass på å kjøpe "shadowlineringer" i samme slengen. Den blanke ringen er en stygg kontrast mellom den sorte grillen og den gule lykta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Det er sant som "Yngvejos" sier svarte ringer rundt lykta blir riktig:) + den rette fargen på bilen hjelper:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Gult er kult! Gule lykter var jo levert originalt i bilene i Frankrike frem til en gang på 90-tallet, så din lokale BMW-forhandler burde klare å skaffe slike Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Jo da, de kan skaffes via din lokale bmw-forhandler, men jeg minnest at de skulle ha en rimelig heftig pris for dem. Jeg kjøpte mine ny fra en kar i Tyskland. Lyset kontra hvite lykter er det egentlig ikke så stor forskjell på med unntak av at det er gult da selvfølgelig. I tåke er det helt suverent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 17, 2007 Forfatter Share Skrevet September 17, 2007 Skal sitte på en BMW-Schwarz E30, så har trua på at det blir knall bra! Takker for tips å suveren tilbakemelding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå