///Martin Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Som overskrifta lyder ønsker jeg å kjøpe et carboninnsug til min E30 M3.. Om noen har ett sånt eller vet om noen som selger så er jeg takknemlig om du sier ifra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 ex Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Brukt tror jeg du vil få store prob med å finne, men nytt er ikke noe prob. http://carbon-airbox-bmw-e30.bmw-airbox.com/ Samt at det ligger til salgs på bmwccn sitt "kjøp og salg" Samt mange flere steder som jeg ikke husker linken til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Hva er du villig til å gi for ett carboninnsug som er nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 gå iun på bmwccn.no sine kjøp og salg sider. hennin k selger dette. han er også innom her så er nokk mulig du finner en salgs anonse litt bak i rekka her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet September 17, 2007 Forfatter Share Skrevet September 17, 2007 Brukt tror jeg du vil få store prob med å finne, men nytt er ikke noe prob. Brukt er ikke et alternativ, til en sånn bil må det være nytt Hva er du villig til å gi for ett carboninnsug som er nytt? Er litt usikker på hva de ligger på men går utifra at jeg må ut med ca 5-8000,- gå iun på bmwccn.no sine kjøp og salg sider. hennin k selger dette. han er også innom her så er nokk mulig du finner en salgs anonse litt bak i rekka her også Har sendt han mail..venter på svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Nytt carboninnsug får du ikke for 5000,-. Du må nok opp i 7-10000,-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet September 18, 2007 Forfatter Share Skrevet September 18, 2007 Nytt carboninnsug får du ikke for 5000,-. Du må nok opp i 7-10000,-. Vet at 5000 er litt urealistisk, men hvor mye vil du ha for et da?? Har ikke så veldig mye greie på dette så derfor er jeg litt usikker på pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 Har ett hjemme, og det skal jeg ha 8000,- + frakt for. Edit: skriveleif. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet September 19, 2007 Forfatter Share Skrevet September 19, 2007 Så med luftmengdemåler og luftmassemåler osv, pluss motering blir det godt over 10000,-....hmmzz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 www.e30shop.de selger de det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 Se her http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/kjop ... px?Id=8787 Henning er en seriøs mann som ikke er farlig å handle med. Han har ok priser også.. Carbondeler deles ikke ut gratis så du må nok forvente å betale litt for de delene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet September 19, 2007 Forfatter Share Skrevet September 19, 2007 www.e30shop.deselger de det.. Se herhttp://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/kjop ... px?Id=8787 Henning er en seriøs mann som ikke er farlig å handle med. Han har ok priser også.. Carbondeler deles ikke ut gratis så du må nok forvente å betale litt for de delene. Tusen takk for alle råd! Skal sjekke dem opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå