Gå til innhold

Forsikring av 540 E39 ! Sjokkerende priser!

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Etter en ringerunde i dag ble jeg mildt sagt overrasket over prisdifferansen hos de ulike forsikringsselskapene.

Jeg har 75 % Bonus i 7. Opptjeningsår - Fikk følgende tilbud:

(er 23 år gammel)

Tennant: - 13 000,- /år - Full kasko, 8000 egenadel

Vesta: - 14 500,- /år - Full kasko, 6000 egenandel

Storebr.: - 11 800,- /år - Full kasko, 6000 egenandel

IF: 14 500,- /år - Full kasko, 8000 egenandel

Dette er mildt sagt hårreisende.. helt til jeg ringte Gjensidige

Gjensidige kunne gi meg en årspremie på 6500 kroner, inkludert

leiebil ved skade og det endte med at vi flytta alle familiens biler til Gjensidige, samt innboforsikring og fikk 14% rabatt oppå der igjen, ergo

blir prisen for min 97`540 ca 5600,- !!

Har generelt gode erfaring med tennant også, men når det kommer til litt større biler som 540, M5, M3 etc er gjensidige suverene vil jeg påstå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke er medlem av noen fagforbund eller noe som gjør at du får ekstra rabatt vil jeg anbefale å bli støttemedlem av Norges Bondelag. Koster deg noen hundre kroner i året, og bare på denne 540'n vil du få over 1000kr avslag i pris. Er vel mellom 18% og 20% avslag på bilforsikring hvis du er medlem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste negative med Gjensidige er vel at når det først skjer noe, så er dem ofte leie med utbetalingene.. så er best å ha alt på det tørre isåfall(senking som ikke står i vognkort f.eks.. = avkortning så det holder etc..)

er jo bare tull,hvorfor skulle man få avkorting for det? har bare hatt en skade

hos gjensidige og alt gikk fort og profesjonelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvertfall MYE bedre tilbud en en på jobben fikk når han ringte rundt for å forsikre en e34 540 varebil.

Tror han fikk lurt den innpå 20.000 til slutt, men da måtte han installere GPS gjennfinning. Ellers lå tilbuda på "Nei" til rundt 100.000 i året. Han var vel rett under 30 og hadde hatt bil noen år. Bor i Oslo da, og det trekker jo litt opp. Ikke sikker på km heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...