Energetic Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Får man feilmelding på Check Control på E36 ved montering av Xenon lys? Gjelder dette også med 50 watt Xenon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Finnes Xenon som støtter slikt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Tviler du får det på e36`en.. uten å si det før sikkert... xenon får du bare i 35w og 55w ballast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 evt sett på en motstand som hindrer CC å varsle om feil. Får kjøpt disse av Dybvik-trading Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Du vil få beskjed. Dette kan du fikse med en motstand som nevnt over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Fikk ikke på min e39. har både på nær og fjern. Men så har eg ikke den store kjørecomputern heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 Du vil få beskjed. Dette kan du fikse med en motstand som nevnt over. Hvor installerer du denne motstanden? I pæra eller ballasten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Energetic Skrevet September 19, 2007 Forfatter Share Skrevet September 19, 2007 Å innstallere en motstand i paralell og sløse bort strøm og fyre for kråkene er helt uaktuelt. Det er rett og slett for teit. Får man feilmelding ved bruk av 50 watt Xenon? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 Å innstallere en motstand i paralell og sløse bort strøm og fyre for kråkene er helt uaktuelt. Det er rett og slett for teit.Får man feilmelding ved bruk av 50 watt Xenon? Noen som vet? Hehe tror du misforstår litt. "Motstanden" er ikke en direkte strømsluker. Den skal sørge for at Check Controll ser pæra som OK. Med Xenon og ballast som ikke har denne innebygd så ser CC at pæra er defekt selv om den ikke er det. Den forstår rett å slett ikke at ballasten skal være der og ser det som at den gamle glødetråden er defekt. Og den feilmeldingen i seg selv er kjip å ha selv om det ikke er feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 kor du får kjøpt 50w xenon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 Du får sikkert kjøpt 50w xenon hjå dei som selger 35w xenon. Det er ballasten som er forskjelligt. (pæra er den same) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 Å innstallere en motstand i paralell og sløse bort strøm og fyre for kråkene er helt uaktuelt. Det er rett og slett for teit.Får man feilmelding ved bruk av 50 watt Xenon? Noen som vet? Hva mener du egentlig med dette? Sløse bort strøm? Er du sikker på at du får kjøpt 50w ballaster da? Mener de er 35w og 55w jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 Har nu ikke vært bortig 50W xenon.. Han kan jo paste en link kor han kjøpte det.. Se ka prisen er.. lyst å bytte tell 55W ballaster i fjernlysan jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 Kor får folk tak i 55W ballaster? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 HUsker ikke va det hete. Det merket jeg har i fjernlysan kunne skaffe 55w ballast. (kjøpt i usa) Ser Dybvik Trading har 50w ballaster. Og med litt mer utforskning så ser eg enkelte kit må man bytte både pærer og ballast når man går over til 50W Man lærer noe nytt vær dag... ang 50W, Er Det MERKBART forskjell mella 35 kontra 50W ballast på fjernlysaN`? noen som har testa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå