Gå til innhold

Svært nydelig og velholdt Doral Prestancia SOLGT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

2007 Doral Prestancia vurderes solgt grunnet overgang til større båt. Båten er svært velholdt og er som ny. Båten har svært gode sjøegenskaper og enn kvalitet som svært få kan matche. Båten ligger på vannet til siste helg i September. Marsjer fint på 25 knop. Topp, 34 knop.

Div. informasjon legges ved under.

Motor: 2 stk Volvo Penta D3-190 (380hk)

Drivstoff: Diesel

Toppfart: 34 knop

Lengde: 32.5 fot | 985cm

Bredde: 307cm

Dybde u/vannlinje: ca 100cm

Sitteplasser/sengeplasser: 8 | 6

Diverse:

Elite pakke, stor stereo, kjøleskap inne og ute, dusj inne og ute, teak på badeplatform, teak solsenger på dekk, interiør i møbelkvalitet, skinntrukket interiør, teak bord, teak ratt (nytt ratt bestilt grunnet skade), Garmin 520 kartplotter, horn, lys i rekka, snapdavitere (medfølger: Aquaquick 285 med trimmet 9.9hk (15hk) tohatsu), mikrobølgovn, ankervinsj baug med syrefast anker og 50m blytau, syrefast badestige, m.m

Prisantydning: 1 790 000kr (nypris uten utstyr 1 699 000, nypris på denne båt ca 1 900 000kr) Mottar bud! Skambud er totalt uinteressant!!

Innbytte: Princess 38, Princess P40, Farline 38 Phantom, Fairline 40 Phantom eller Beneteau Antares 12 Cruiser kan vurderes i bytte - selsvagt vil et mellomlegg bli betalt fra min side.

Tilleggsutstyr som baugpropell og dieselvarmer kan skaffes mot pristillegg.

Kontakt med på tas@altombil.net eller PM for mere informasjon og prøvekjøring. Kun seriøse henvendelser.

Flere bilder - se mitt galleri.

aal.jpg

aam.jpg

• 4 months later...
Skrevet

Jeg la salget av båten på is ettersom jeg valgte å beholde den. Nå har jeg imidertid bestemt meg for å selge båten til fordel for noe større. Båten er svært godt vedlikeholdt. Vasket hver eneste gang etter bruk og polert stort sett annenhver gang etter bruk. Fikk båten i Juni 2007. Håndprodusert båt med en finish og kvalitetsfølelse som stiller i klasse med de store båtene - Fairline, Princess etc.. Ekstrautstyr for over 150 000kr.

http://finn.no/finn/boat/object?finnkod ... s=3&tot=29

Ikke nøl med å ta kontakt dersom du har spørsmål eller liknende vedrørende båten. Kun seriøse henvendelser!

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...