hardrockillious Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Utrolig fin bil! Gratulerer! Må si jeg har aldri likt compact 3-serie, men denne var SAWEEEET! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Grattis med mnds bil! -En verdig vinner! Er litt på og av når det gjelder compact.. kunne faktisk lett ha ratta rundt i denne. Ser jo sinnsykt gjennomført ut! Ikke minst fantastisk pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Gratulerer! Knakende flott bil det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Så veldig ryddig ut den bilen! Men skulle vært coupè! Fixer ikke det compact karroseriet jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Nice,men skulle hatt andre frontlykter. Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkZun Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Bilen er forøvrig til salgs. Skal kjøpe leilighet til våren, og har ingen mulighet til å beholde bilen. Bilen kunne fremstått som ny E36 M3 Compact. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Energetic Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 Ser ut som forhjulene er ekstremt langt frem. Har du eksentriske bærearmsforinger + M3 3,2 bærearmer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkZun Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 Helt riktig, men det som utgjør mest er tårnlagrene. Disse sørger også for at hjulene kommer langt frem. Dem gir da -3° cambervinkel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 Att du har byttet om tårnlagrene gjør vel ikke att hjulet flytter seg mer frem vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkZun Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 Att du har byttet om tårnlagrene gjør vel ikke att hjulet flytter seg mer frem vel? Jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 Forklar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkZun Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 Dette er ikke den riktige tråden å snakke om slike tekniske ting i. Som straff så poster jeg et bilde av deg, som jeg tok her om dagen. Vi får heller ta det muntlig eller over msn Ray. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 Ok, men det ble hvertfall bedre etter att du barberte meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 Henger meg på de som sier at de ikke liker compact karroseriet men synes dette var en nydelig bil! Mulig vi alle må revurdere vårt syn på compact Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 Dæven - er det slik det ser ut under kjøredressen! Nå gleder jeg meg enda mer til vårsesongen og å få sitte på med R Andersen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå