Gjest Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Ja har veldig lyst å få på plass carbonlister eller noe slikt innvendig.. er faktisk ganske dyrt. blir over 4000 for noen usle lister.. trenger også nytt speedometer da noen pixler er døde og det er miles istedenfor km. Shadowline lister er også høyt på lista. Fint du liker bilen Stephan.s! Har spart en stund for å kjøpe denne bilen for å si det slik.. blir nok mye vann og brød fremover ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Selvom det koster, så spør deg selv hva livet hadde vært uten gleder og en hobby? Et slikt spm får du ikke mange kloke svar ut av. Alle som spør meg hvorfor jeg bruker så mye penger på bil responderer jeg med å stille det spm tilbake Ang pixelfeilene dine så ta en titt på denne: http://autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=106 Er noen kr å spare på å forsøke selv i allefall. Og ang. miles/km "problemet" ditt, så kan det løses enkelt vel å bytte kodesticken på instrumentet. Tror det bare skal være å hendvende deg til nærmeste BMW forhandler/verksted og høre med dem. Da endrer de sikkert også km på den nye kodesticken til korrekt stand, så slipper du å lete etter nytt instrument med en km stand som ikke stemmer overens med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Stephan.s, Miles på telleren endrer man til km med en PC, trenger ikke bytte noe som helst, tar 3 minutter, og kilometerstanden blir selvfølgelig korrekt. Jeg har gjort det på en E38 740iLA som er bruktimport fra junaiten. Tipper grunnen til at han vil ha nytt instrumentpanel er speedometeret. Der står det også i miles (og normalt kilometer med liten skrift innerst). Et alternativ er å kjøpe slike ileggsskiver.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Takk for kjempenyttig info Gunnar:) Trodde jeg måtte bytte hele greia, men da kan jeg bare gjøre som du sier å få noen innleggskiver samt endre miles til km med pc:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Stephan.s, Miles på telleren endrer man til km med en PC, trenger ikke bytte noe som helst, tar 3 minutter, og kilometerstanden blir selvfølgelig korrekt. Jeg har gjort det på en E38 740iLA som er bruktimport fra junaiten. Tipper grunnen til at han vil ha nytt instrumentpanel er speedometeret. Der står det også i miles (og normalt kilometer med liten skrift innerst). Et alternativ er å kjøpe slike ileggsskiver.. Ja, da visste du noe jeg ikke vet. Men det forundrer meg jo ikke da du har holdt på med BMW litt lengre enn jeg har Var litt seint når jeg postet, så tenkte ikke over instrumentskiva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 på nyere bmw kan man bare trykke inn knappen til høyre på istrumentene så velger den mellom miles og km. Samme skjer med temperatur C som blir F. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Grattis med spennende bil! Må jo være artig med manuell på en slik. Du har ikke lekt med tanken om kompressor i denne vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Ja jeg skal innrømme at det frister med kompressor.. men er redd det kan skade motoren på sikt.. bilen er i så god stand at jeg ikke har lyst til å tune den for mye heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 feit vogn detta her! tror du kommer til å ha mye moro med denne.. hehe henter du den ikveld eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Beundrer deg forresten for motet siden du tør å handle inn deler og legge ut en slik tråd før bilen står på gårdsplassen og nøklene ligger på kjøkkenbordet. Har vært borti litt for mange sleipe selgere til at jeg tør å gjøre slikt lenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Hehe:) Hadde nok ikke kjøpt deler før bilen var i hus! Brodern henta bilen på mandag i stavanger, så jeg HÅPER at han bringer den trygt hjem. Han er vel i skrivende stund ca tre timer unna! Men nå stenger jeg sjappa.. er på jobb:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Nydeleg bil, med rett girkasse. Ville montert 2001 facelift lykter, M5 styling, bytta luke bak, da us luka ser løyen ut, bytta vekk regnskogen, og norsk speedometer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Ja regnskogen er førsteprioritet til å forsvinne.. Trist at så flotte biler ble levert med slikt utstyr. Hadde mørke lister i 528en min og skal få tak i slike til denne også Synd de er så dyre... Facelift blir montert i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Ja jeg skal innrømme at det frister med kompressor.. men er redd det kan skade motoren på sikt.. bilen er i så god stand at jeg ikke har lyst til å tune den for mye heller... Har fortsatt til gode å se en motor som har havarert/blitt skadet av kompressor kit fra ESS feks. Svakheten på disse bilene har primært vært girkassen, men da automat. Den manuelle girkassa du sitter på tåler rimlig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Ja det må bli ESS om det blir noe... trenger å jobbe meg litt frempå for å få råd til alt.. kanskje etter jul. men hva trenger jeg av oppgraderinger utenom.. er det noe håp om å få det godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå