helgeb Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 ahhhh! nydelig bil og med den rette girkassa også da. blir en sånn på meg neste gang når jeg skal bytte ut min 528 men er vel ikke så lett å få tak i disse med manuell kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Hmm, kan ikke være mange av 540sedan i norge? Ser ut som samme farge som svigerfar har på sin E39 523i og en annen som går i Hokksund så er fargen lik skifter farge litt etter lyset. Herlig farge etter min smak. Gratulere så mye med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Nå har jeg fått bilen:) Storfornøyd så langt.. eneste minus er at jeg ikke kan sette på parklys. Står på park og kjørelys konstant så lenge tenninga er på. Litt irriterende. Ellers lurer jeg på hvorfor det står 224kw i vognkortet!?? noen som kan forklare det.. tilsvarer vel ca 300, noe som er litt mer enn hva som skal være i en slik bil Er forøvrig usa import og er oppgitt til 282hk der borte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Hmm, kan ikke være mange av 540sedan i norge? Kan ikke dokumentere tallene, men tror ikke det er så mange fler 540 Touring enn Sedan av E39 i Norge. Har fulgt med en stund på 540 på Finn & AutoDB, og det er mange Sedan, spesielt av E39 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Ikke så mange med manuellgir:) Nærmere 0 stk vil jeg tro for øyeblikket:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Men seriøst! Bilen går perverst bra!!! Helt sykt at den svære sleden klarer å dra seg så fort oppi fart.. imponerende:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Gratulerer! Hold oss oppdatert med bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Ikke så mange med manuellgir:) Nærmere 0 stk vil jeg tro for øyeblikket:p Stemmer, veldig skjeldent med man. gir i disse. Dette er den eneste 540'n jeg kommer på i farta som har hatt man. gear her på forumet . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Men kan noen forklare meg hvorfor det står 303hk i vognkortet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Nå kommer snart oppdatering med nye bilder av bilen etter en liten facelift og litt diverse stell:) Er storfornøyd med doningen.. og har allerede lyst på mer power selv om den egentlig går mer enn bra nok.. må tenke litt på lommeboka også. Skulle gjerne hatt eksos og knfilter men er usikker på hva jeg skal kjøpe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Da har jeg fått knipsa noen bilder.. Endelig ble det fint vær, etter en periode med MYE regn! Tenkte å ta noen proff-bilder en dag med skikklig kamera.. inntil videre får dette duge:) Båtdekoren innvendig skal vekk snarest! Kasettspiller er jo digg:p Må finne på en smart løsning der.. kanskje bytte til den widescreen-navien. Skal også bytte instrumenthus til vanlig europeisk. Venter også på et bra tilbud på et gromt eksosanlegg:) Enjoy.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Du ble fornøyd nå tenker jeg! Fine lykter, ga et stort løft dette. M5-fanger neste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Ja lyktene hjalp veldig:) M5 fanger ja:p Venter på neste lønningspose Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 HERLIG bil Men skjønner godt at båtinteriøret skal bort... Men seriøst: Er det ikke noen andre diskrete stylingsett som kan komme på til samme pris som m5 stylingen? Greit nok at det faktisk er jævlig pent med m5 styling, men hadde vel vært moro med noe annet enn det nesten alle e39 eid av noen under 40 år har? Mulig det bare er jeg som er syk, men vanskelig å la være å engasjere seg bare Jeg for min del kjøpte Breyton-front bare for at "alle andre" har m-front(csi).. Og selvfølgelig fordi koed hadde på billigsalg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå