Gå til innhold

Mitt nye råskinn:) 97mod e39 540im *nye bilder s.3*

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm, kan ikke være mange av 540sedan i norge?

Ser ut som samme farge som svigerfar har på sin E39 523i og en annen som går i Hokksund så er fargen lik skifter farge litt etter lyset. Herlig farge etter min smak.

Gratulere så mye med bilen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått bilen:):) Storfornøyd så langt.. eneste minus er at jeg ikke kan sette på parklys. Står på park og kjørelys konstant så lenge tenninga er på. Litt irriterende. Ellers lurer jeg på hvorfor det står 224kw i vognkortet!?? noen som kan forklare det.. tilsvarer vel ca 300, noe som er litt mer enn hva som skal være i en slik bil

Er forøvrig usa import og er oppgitt til 282hk der borte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer snart oppdatering med nye bilder av bilen etter en liten facelift og litt diverse stell:)

Er storfornøyd med doningen.. og har allerede lyst på mer power selv om den egentlig går mer enn bra nok.. må tenke litt på lommeboka også. Skulle gjerne hatt eksos og knfilter men er usikker på hva jeg skal kjøpe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått knipsa noen bilder.. Endelig ble det fint vær, etter en periode med MYE regn! Tenkte å ta noen proff-bilder en dag med skikklig kamera.. inntil videre får dette duge:)

Båtdekoren innvendig skal vekk snarest! Kasettspiller er jo digg:p Må finne på en smart løsning der.. kanskje bytte til den widescreen-navien. Skal også bytte instrumenthus til vanlig europeisk. Venter også på et bra tilbud på et gromt eksosanlegg:)

Enjoy..

IMG_2362.jpg

IMG_2371.jpg

IMG_2356.jpg

IMG_2350.jpg

IMG_2378.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HERLIG bil :) Men skjønner godt at båtinteriøret skal bort... :?

Men seriøst: Er det ikke noen andre diskrete stylingsett som kan komme på til samme pris som m5 stylingen? Greit nok at det faktisk er jævlig pent med m5 styling, men hadde vel vært moro med noe annet enn det nesten alle e39 eid av noen under 40 år har? Mulig det bare er jeg som er syk, men vanskelig å la være å engasjere seg bare :lol: Jeg for min del kjøpte Breyton-front bare for at "alle andre" har m-front(csi).. Og selvfølgelig fordi koed hadde på billigsalg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...