morteym Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Jeg har ikke sett noen annen styling som ser bra ut ihvertfall. Sant at det er mange som har m5-styling, men nå er jo E39 en veldig vanlig bil så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Er igrunn enig i at det går an å finne alternativer til front. Naboen min har en alpinaleppe som er utrolig fin.. ligner på den som er i aeropakken til e39 som de selger på GS.. kanskje jeg skulle prøvd noe sånt? På E36`en min gjorde jeg nettopp det.. satt på en riegerleppe på orginalfangeren, noe som ble meget bra! Forslag mottas:) Har lite å gjøre på jobb i dag, så kan like godt vise et bilde av e36`en min med riegerleppe på orginalfanger. Har stor tro på at noe lignende kan bli pent på e39 også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Aeropakken er fin, samt ikke så vanlig. Men M5 ser fortsatt best ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Blei pen etter lyktebytte! Fin bil! og riktig kasse og ja Hadde du fått bytta tredekoren inni så hadde interiøret blitt helt 100% ellers meget pent interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Den leppa der minnet litt om den leppa på E34 syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Tredekoren ryker snart.. har fått tak i identiske lister som jeg skal levere til en kar som er meget flink med lakkering og slikt.. skal prøve å lage noen i svart med litt glans i... skjønte ikke helt hvordan det ville se ut, men han mente det ville bli fett:) Aeropakke.. M5... hmz... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Hvor fikk du lyktene fra? pris? Xenon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildbill Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Lurer litt på lyktene jeg også. Bilen ser veldig bra ut nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Er ikke Xenon nei, kjøpte de på GS.. rundt 4000 kroner.. litt for dyre syns jeg - men måtte ha de. De har til Xenon også til rundt samme pris:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Er det ikke noen andre diskrete stylingsett som kan komme på til samme pris som m5 stylingen? Greit nok at det faktisk er jævlig pent med m5 styling, men hadde vel vært moro med noe annet enn det nesten alle e39 eid av noen under 40 år har? Mulig det bare er jeg som er syk Jeg skjønner ikke vitsen med å sette på noe annet enn M-sport/M5 fangere så lenge det er opplest og vedtatt for alltid at dette er det eneste som gjelder på e39. Jeg skjønner at mange her på forumet har et sterkt behov for å skille seg ut, men i så fall kan en jo like godt lakkere bilen rosa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Naboen min har en MEGET pen E39 som ikke har M5 fanger eller noe M-sport plast.. skal se om jeg får tak i noen bilder av den så skal dere få se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Eller velge en annen bil som det ikke finnes så mange av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Aerodynamic-pakken kan se veldig bra ut på en slik bil og da kan man beholde de blanke listene også, selv om shadowline ser mye bedre ut i de fleste tilfeller. Skal man ha M-Sport/M5 look synest jeg det skal være sportsseter og full pakke hvis det skal bli bra. Hadde dette vært en slitt E39 til 60000,- kunne man jo gjort litt forskjellig men denne bilen fortjener å være gjennomført til minste detalj. Flott bil forresten, kunne gjerne tenkt meg en slik selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Aerodynamisk pakke, lille m5 spoileren, shadowline lister også får du montert eisenmann 2x76mm pent i skjørtet bak, så ville den bilen blitt nydelig! *sjalu* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Jepp.. men vet ikke helt hvor jeg får tak i eisenmann potte.. er dyrt på schmiedmann, men er vel ingen andre som selger? Men kommer uansett til å prioritere interiøret.. har også tenkt å fjerne navigasjonsenheten som er ganske utdatert. Eneste som er positivt er jo at det går an å se på tv:) Men den muligheten forsvinner straks det digitale bakkenettet er på plass.. så da er jo det lite vits! Skulle hatt en bra løsning der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå