Gunnar Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Har ikke sett en eneste kontroll i hele dag, og heller ikke fått SMS-varsel fra politiet.net om det. Det er nesten en daglig dags hendelse å få melding om politikontroller i TBG-området til vanlig. Og for et par uker siden var det sykt mye på Nøtterøy, flere storkontroller samtidig på få kilometer. Kjørte lang omvei for å komme unna den ene, for så å oppdage at det var en ny kontroll akkurat der jeg kom ut på veien igjen. Gikk heldigvis fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Synes generelt sett at det har vært mye kontroller i det siste. Sett mer kontroller de to siste mnd enn jeg har gjort de 3 siste årene... Menmen, fikk begge mld i går kveld, like etterhverandre. Tar dem med en liten klype salt, men uansett hadde det jo vært genialt av politiet å sendt ut slike meldinger. Ingen tvil om at det hjelper... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatLaces Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 okei jeg prøver igjen; http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks ... 006055.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adsome Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 var nede på politistationen i stavanger for og høre når jeg får tilbake lappen, tror du ikke når jeg nærmer meg inngangsdøra så står det vell 10-15 politistudenter på utsiden og snakket om at di ventet på bilene som skulle hente dem.. ikke lenge etter tikker meldingen inn om kontrollen så? hadde jeg hatt lappen så hadde jeg tatt det roligt for sikkerhets skyld;) trenger ikke flere lapplause bimmereiere:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 FatLaces: det er ingen som gidd å lese det som vi skriver men, du vet jo aldri om det er flere kontroller enn vanlig, og politiet prøver å legge lokk på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Jeg fikk også denne meldingen. Syntes ordlyden i den så veldig ut som en kjedemelding(tull) og ikke slik han som sendte den ville skrivd det, men tok det veldig pent uansett. så forøvrig ikke en eneste onkel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatLaces Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 FatLaces: det er ingen som gidd å lese det som vi skriver men, du vet jo aldri om det er flere kontroller enn vanlig, og politiet prøver å legge lokk på det hehe begynner å skjønne det. men hvis det bidrar til at noen slakker på farten så er det vel ikke så ille uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 De drøyer vel med å holde kontroll til folk har slått seg til ro med at dette er en spøk tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Alltid noe politikontroller på gang i tønsberg da! Tror jeg sitter for mye hjemme, eller så må det være at jeg kjører bil på de tider av døgnet da politiet ikke finner det interresant å ha kontroll. Er leeenge siden jeg har sett, eller blitt stoppa i kontroll . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWtotti Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Dersom det er noen som vet om noen kontroller på E6 norover, samt riksveg 33 fra Minnesund så skrik ut. Kommer til å få dårlig tid på den veistrekningen i dag og hadde vært fint å slippe bot. ...men jeg havner vel bak noen pensjonister med god tid som jeg pleier å gjøre så det blir kanskje ikke så dyrt likevell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 denne meldingen tikket inn på mobbilen min 0745: riks-melding: UP fortsetter sin landsdekkende trafikkontroll i dag: husk og tipse, og kjør forsiktig! takk for alle tips! benytt tipstelefon 419300614 mvh vegtrafikk.net men sånn som det høres ut her er jo alle farts syndere hehe råkjører alle her eller? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Jeg kjører alltid for fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Det var i alle fall en stor politikontroll på motorveien Sandnes- Stavanger i formiddag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Det var også en STOR kontroll ved den gammle bomstasjonen på rennesøy utenfor stavanger idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Det var i alle fall en stor politikontroll på motorveien Sandnes- Stavanger i formiddag... Kontroll samme sted i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå