Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Siden dette emnet først er oppe så kan jeg informére her om at jeg fikk en melding i går om at de to neste ukene skal politistudenter fra Stavanger ha opplæring i laserkontroll i Bergen. Kan jo være et lurt påfunn fra politiet å selv sende ut denne meldingen, men kanskje lurt å ha i bakhodet.

Skrevet

Jeg fikk den samme meldingen som trådstarter nu, men er ennu ikke sikker på om det bare er en kjedemelding (sikkert gøy for folk som sender ut slikt å virkelig se hvor langt den kan gå?)

MEN, man vet aldri, så kjør forsiktig folkens!

Skrevet

i stavanger skal politistudentene ha UP opplæring i hovedsak i morgen FREDAG.. har intern informasjon på dette og de kommer til å ha MANGE kontroller i morgen..

Og det ER fakta.. har en kompis som er politistudent.

Min erfaring på hvor de kommer til å stå..

Nye avkjørselen forus vest

Grannes ved rumag

Hinna og gausel i 40 sona.

Stangeland ved motorveipåkjørsel

Grannessletta ved skolen

Madlaveien retning tananger rett før tjensvollkrysset.

og ikke minst i Hinnasvingene..

Så vær forsiktig.. hvertfall i morgen i stavanger.

Skrevet

pass på da folkens de aspirantene er rett fra boka og har null kompitankse så skjekk bilen før du kjører at alle pærer og slikt virker (har fått et insider tips fra politiet at de er rett fra boka) hehe

det kom ikke fra meg det tipset :lol:

Skrevet
Interesant at de skal ha tidenes største radarkontroll. Radarne har de jo kassert, så hvorfor skal de da bruke så store ressurser på å kontrolere disse?

heaea :P

Skrevet

Skal de ha andre typer kontroller og? Tenker på at jeg har sota ruter foran...ingen som har sagt no på det før, men siden det er studenter.. tror jeg parkerer bilen nå. Hehe..

Skrevet

Fikk tekstmelding av kjente i bilmiljøet både i Trondheim og Bergen så er noe på g ja :D Bilen min står trygt i en garasjen 50 mil unna så jeg skal slite med å bli tatt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...