larserso Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Hei, Har prøvd å søke litt etter dette, men kommer så mange resultater at det drukner i mengden. Jeg har nå tatt av sommerdekkene på M-felgene som fulgte bilen og skal fikse disse da de er kantkjørte. Planen er å matte overflaten med våtpuss, bruke en metallplast(eller hva det heter) til å fylle hakk og pusse ned igjen før jeg lakkerer. Er det noen som har tips til produkter jeg kan bruke og hvor jeg kan kjøpe dette i Oslo? Hvor mye bør jeg pusse og med hvilken grovhet? For vanlig pussing finnes det noen fine svamper som føyer seg lett og kommer godt til i bøyer og kroker. Finnes dette for våtpuss også? Hvor får jeg kjøpt 2-komponent eller metallplast eller hva det nå heter som kan brukes? Noe utstyr jeg bør ha for å forenkle jobben? Finnes det egen felglakk som man ikke har klarlakk utenpå og er mer robust enn vanlig lakk? Håper noen kan hjelpe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 dersom du bor i sørnorge er det billig å få rettet og lakkert felger! koster rundt 500,- for retting og shining av felgene, men om di er verdt må man nesten vurdere selv. felgretting.no er en side jeg vet om lykke til, ps, gjør du det selv og hvis du har liten peiling på slikt kan det fort bli stygt og "jalla"! den som intet våger intet vinner heter deg visst også..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Ønsker du å gjøre det selv kan disse 2 sidene hjelpe deg litt http://www.bmwtips.com/tipsntricks/whee ... repair.htm http://www.maxpower.no/page/396 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå