Glenno Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Leser i dt.no om bilmessen i Lillestrøm 7 nov. http://dt.no/article/20070920/BIL/109200500/1051/UPAS Hmm, er det laget bmw minibuss som et prosjekt og som skal innover? he he Mange fine biler som kunne vært artig sett på, spesielt nye BMW 1-serie kupé som har fasinerte meg en del, av det jeg har sett og lest av den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 må nok dit en tur ja. generelt problemer med trafikken på østlandet, så hvis nsb gidder å sette opp noen tog er det kanskje greit. gleder meg til å se 1 serie coupe jeg også. tror 135i er en arti liten sak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Skal komme meg dit jeg også. Spent på 1-serie coupeen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Ja hvorfor ikke Kunne vært spennede å titte der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Det er absolutt et smart valg å ta tog til Lillestrøm når så store messer som Bil og Sjøen for alle arrangeres.. Da pleier det å stå kø langt ut på motorveien før Rælingstunellen.. Et annet alternativ er å kjøre om Per oppegårds vei eller igjennom Strømmen.. Da har man mulighet for å kapre seg en parkeringsplass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå