kazynor Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2007 hehe nei tror ikke den er ombygd! men aner ikke hvordan den er kobla opp den antenna.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 oki... enkel og se om den er ombyggd... burde stå i døra... hvis det står 320i +++ der så er den ikke ombygd men hvis det står 316/18 så sier jo det seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2007 hehe hvilke dør/hvor på døra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 alle bmwer trodde jeg hadde det... men har sett endel 316er som ikke har det..... så det kan jo være din er ombygd? e30 har også det på... vet bare at folk kjøper haifinna for å være wannabe e60.... Min ombygde 316 har originalt antenne i bakruta. Er bilen din ombygd skal det stå i vognkortet. Står det 320 i vognkortet er den original. Står det no annet er den ombygd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 se der det står om lufttrykket hehe... enkelt og greit... i døra på fører siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 ja, mange har det men det står to på utsia på parkeringsplassen med meg nå som har utvendig antenne... begge 316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 hei igjen... du, jeg lurer på en ting, er du sikker på at du har 220 dekk? og ikke 225? har aldri hørt om 220 dekk før... noe spesialbestilt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet November 1, 2007 Forfatter Share Skrevet November 1, 2007 er sikkert jeg som har blingsa, er sikkert 225....225/40/18 tror jeg. btw satser på å ha m3 baklykter innen helga til treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Utrolig pene felger. tror jeg nesten fikk lyst på sånne sjøl nå jeg, hehe, hva måtte du punge ut for de brukt? Fargen var forsåvidt også pen litt informasjon jeg fant om felgane: E60 M5 REPLICA WHEELS, men var nevnt tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 ja, det var det jeg regnet med hehe... høss blir jo flott det... gleder meg litt til å møte likesinnede nå hehe... vet, jeg liker og de felgene.... vurderer å kjøpe lignende jeg også enten de eller m3 kopi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet November 1, 2007 Forfatter Share Skrevet November 1, 2007 felgene ga jeg 7 lapper for, med de dekka som sto på. ble 7700 med transport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 det var ikke galt! du har ikke hatt no problem med flassing eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet November 1, 2007 Forfatter Share Skrevet November 1, 2007 hehe hvis du ser bort fra den forbanna malinga, så nei men jeg har et lite dilemma her... Planen er egentlig å sende bilen til utlandet for omlakkering og overhaling av ALT av gummi under bilen, utpå nyåret, blir ca 10 lapper for dette. Men dette er kanskje litt bortkasta, for jeg skal inn i forsen til august, og har planer om å bruke bilen til prosjekt vogn når jeg har perm og ellers. Har veldig lyst til å bygge den om til 2 liter turbo, og holde den så "stock" som mulig. Elsker biler som er "sleepers" så da må jeg jo ta full overhaling av motor, drivverk og bygge om en del innvendig. men den skal se ut som en 320i hehe... bare med "litt" mere gamp så lurer sterkt på om jeg bare skal droppe den fiksinga til etter den eventuelt er trimma? må jo under og fikle på foringer uansett...og lakken kan jo bare vente på seg hvis bilen skal stå under tak i et år.. ka dok syns? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 ikke greit hmmm... hvorfor ikke bare invistere i polyforinger med en gang da? og bytte det når alt under skal byttes...? kanskje ikke så dumt... understellet er den beste plassen å begynne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 oki... enkel og se om den er ombyggd... burde stå i døra... hvis det står 320i +++ der så er den ikke ombygd men hvis det står 316/18 så sier jo det seg selv Kan da ikke se på klistremerket for dekktrykk om en bil er ombygget eller ikke..! Og min orginale 316, min bror sin 316 og min bestefar sin 316 har alle antenne innebygget i bakruten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå