maxis Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 123 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Uten crom-senter, men sinnsykt pene felger! Hos svenske Abozzo koster de 10000,- pr stk i crom 9.5x19. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet September 26, 2007 Forfatter Share Skrevet September 26, 2007 Ingen som trenger hjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Fine felger det, kunne gjerne kjøpt de jeg men med det inpresset der så passer de jo ikke veldig mange bmw'er med normale hjulbuer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet September 27, 2007 Forfatter Share Skrevet September 27, 2007 Fine felger det, kunne gjerne kjøpt de jeg men med det inpresset der så passer de jo ikke veldig mange bmw'er med normale hjulbuer:) Du sier noe der,men er vel ikke så langt imellom biler med valsede hjulbuer og widebodykit heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 ca pris..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastbmw Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 20 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet September 28, 2007 Forfatter Share Skrevet September 28, 2007 Hbo 20. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 byr 10 hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Mulig det blir et dumt spm., men hvilke spacere må til for at disse felgene skal passe på E39 (med lettere valsede hjulbuer bak) evt. E60? Hvis disse kunne passet uten ytterligere tilpasninger, er jeg svært intr. Absolutte drømmefelger, dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 om jeg ikke er helt på jordet så blir det helt feil med spacere, er vel den motsatte effekten av spacere du trenger...felgene bygger vel maks UTOVER og du vil vel ikke ha di enda lenger ut? (Rett meg om jeg tar feil).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leirviken Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 trenger ikke spacere. e38 og e39 har samme inpress. et20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2008 Løfter denne igjen jeg da jeg nok en gang har planer om nye felger.. sitter gode 245/35 dekk på nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tåmz'n Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Hadde vært fint med bilder av di aktuelle felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 Faen da, var på leit etter akuratt slike felger en stund jeg Men nå har jeg kjøpt meg nye Schmidt felger. Legg ut bilder, det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå