maxis Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Skrevet Juni 24, 2008 skal se om jeg får fixa bilder i løpet av dagen. Prisen er 25 store ellers får de ligge.
maxis Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Skrevet Juli 2, 2008 Har vært bortreis noen dager.men er tilbake nå så bilder kommer. Pga nye hjul er bestilt er prisen nå nedsatt til 20 lapper! obs,Fast pris.
maxis Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Skrevet Juli 3, 2008 De har samme innpress og bredde framme og bak ? stemmer
maxis Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Skrevet Juli 6, 2008 Hei!Er felgene solgt? Er det 5x120? Finnes fortsatt ja. 5x120
Gunnar Skrevet Juli 26, 2008 Skrevet Juli 26, 2008 Lar seg sikkert også gjøre å dreie av senteret noen mm hvis noen vil ha det uten å putte widebody-kit på kjerra si. Da holder det nok med litt valsing.
-Lasse- Skrevet Juli 26, 2008 Skrevet Juli 26, 2008 Kommer an på hvor mye det er å gå på.. Har du mulighet for å ta bilde av senteret? Hvis det går an å dreie av noen mm er det fort interessant for flere her tenker jeg, meg inkludert..
maxis Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Skrevet Juli 27, 2008 Kommer an på hvor mye det er å gå på.. Har du mulighet for å ta bilde av senteret? Hvis det går an å dreie av noen mm er det fort interessant for flere her tenker jeg, meg inkludert.. Max 5mm vil jeg nok si.. Gjorde dette på like felger for et par år siden..
maxis Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Skrevet Juli 28, 2008 Sånn går det når du skal ha så custom bil Terje Nå er det vel igrunn ingenting custom på min bil for å få brukt disse hjula.. Folk virker redde for kantfelger bare.
Spiritus Sancti Skrevet Juli 28, 2008 Skrevet Juli 28, 2008 Folk er bare redde for alt for dyre felger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå