hagenisse Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 Adminedit: Dette innlegget og en del til er skilt ut fra http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=587393#587393 ----------------------------------------------- Du som kjørte på trackday Jondepon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 Du som kjørte på trackday Jondepon? Hehe ja. Var meg det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 19, 2007 Forfatter Share Skrevet September 19, 2007 Tenkte meg det. Du har litt mer effekt enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 Tenkte meg det. Du har litt mer effekt enn meg. Har det, men tror ikke jeg er noe raskere rundt noen bane av den grunn. Hehe. Ikke ennå ihvertfall. Trenger litt trening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 19, 2007 Forfatter Share Skrevet September 19, 2007 Nå kjørte ikke jeg alt jeg greide siden jeg var både usikker på bilen samt skeptisk til bremsene, men merket at jeg tok innpå etter strekka og i s-en. Så jeg feil eller har du et tøft ratt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 Nå kjørte ikke jeg alt jeg greide siden jeg var både usikker på bilen samt skeptisk til bremsene, men merket at jeg tok innpå etter strekka og i s-en. Så jeg feil eller har du et tøft ratt? Hehe. Kjørte ikke fult jeg heller. Slitne foringer, og gåen abs sensor gjorde sitt til at jeg tok det litt med ro denne gangen. Rattet var et Sabelt ratt i semska skinn. Lånte av en kompiss for og prøve. Blir nok et sånt på meg. Deilig med semska skinn. Bilde av rattet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 19, 2007 Forfatter Share Skrevet September 19, 2007 Stemmer. Så digg ut. Vil ha, men vil ha airbagen også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 Står til fargen på bilen til Jondepon ihvertfall. Men man får jo kraftige originale BMW-ratt med airbag i semsket skinn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 Står til fargen på bilen til Jondepon ihvertfall. Men man får jo kraftige originale BMW-ratt med airbag i semsket skinn.. Har tenkt på det jeg også, men liker at ratta er litt mindre enn di orginale BMW ratta. Og da må man ty til uorginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Står til fargen på bilen til Jondepon ihvertfall. Men man får jo kraftige originale BMW-ratt med airbag i semsket skinn.. Har jeg aldri sett..hvilket ratt da? Jon, hvorfor sa du ikke fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Har jeg aldri sett..hvilket ratt da? E46 M3 CSL ble levert med semsket airbagratt fra fabrikk. Skikkelig digg ratt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 E46 M3 CSL ble levert med semsket airbagratt fra fabrikk. Skikkelig digg ratt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Det er forresten mulig det er i alcantara, men det blir for det meste ett fett. Deilig ratt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Har lyst på det der... Men man må vel ha et CSL-nummer for å få kjøpt det? Ser han der svensken med den hvite kompressor-M3'n har et sånnt i sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Har jeg aldri sett..hvilket ratt da? E46 M3 CSL ble levert med semsket airbagratt fra fabrikk. Skikkelig digg ratt! Ser vel mindra bra ut med det i en e36 tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå