Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Enig. Må være mer enn strøken for å få den prisen. De fleste -93 mod 318is går jo for 60'-80'tusen.

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg synes faktisk E36 generelt er Overpriset. Dette er gamle biler og en 93 modell er faktisk 14 år gammel. Enda går 318is'er for opp mot 80 000kr. De burde ligge på ca 35-40 lapper med tanke på alder. Dette viser bare hvor godt biler kan holde seg i pris når de er populære. Helt originale 325 coupeer til 120 000kr+ og fra 93 osv er jo egentlig helt på trynet. Det må komme et prisfall snart både på E36 og E46. Men disse som er linket til her var ekstremt overpriset og!

Skrevet
Spesielt den siste var jo latterlig dyr, men om E36 generelt er overpriset vet jeg ikke om jeg er enig i.. Hva sammenligner du med?

Sammenligner bl. annet med 5-serien. E39 er mye billigere med tanke på alder og utstyr f. eks. Hvis man ser på andre bilmerker med like biltyper i aldersgruppen 91-98 så er de mye billigere. Var en tur inne på finn.no og kikket nå og ser at E36 faktisk har gått ned en del i pris i det siste, men er fortsatt mange som er forholdsvis dyr uten grunn.

Skrevet

Enig i at E36 er stivt priset sammenliknet med E39 ihvertfall. Kikker litt etter E36 325i for tiden, men syns det blir feil når en finner nyere 528i i samme prisleie.

Skrevet

Jeg må si meg enig... ser selv etter 325 nå og jeg syns stortsett alle er direkte overprisa... man finner få under 80000 det er utrulig mye for en 13-14år gammel bil syns jeg.

sånn som e36coupe92 sier så får man jo en mye strørre, nyere og bedre bil for samme prisen så... sysn det er litt latterlig

Skrevet
Hvorfor ser dere etter 325 da? Har dere sett etter 323 og 328 f.eks?

De ligger vel på ca samme prisnivå? Jeg vet ikke hva du betalte for din og det skal jeg heller ikke spørre om, men ut ifra standen på din etter det jeg har sett i topicen og årsmodell så ligger vel din ganske høyt i pris? en slik bil finner man vel fort på en 120-140 lapper på autodb osv? Din er forresten mye finere enn de fleste jeg har sett til salgs :) Godt utstyrt også så er vel ikke slike biler jeg generelt kritiserer. Er mer de bilene med lite utstyr, høy km stand , stor motor og høy pris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...