Lex-Talionis Skrevet September 23, 2007 Skrevet September 23, 2007 Har en e30 325 turbo som skulle vært på biltilsynet for å få senking i vognkort.. tror du dem åpner panser og begynner å snuse noe eller er det bare å kjøre den inn og late som ingenting?
morteym Skrevet September 23, 2007 Skrevet September 23, 2007 Det lurer jeg på og.. tør ikke få senkinga mi godkjent ettersom jeg har sota ruter foran.
Martin. Skrevet September 23, 2007 Skrevet September 23, 2007 Er vel ganske lett å se at det sitter en IC der og turbo, hvis den er montert nedover når de løfter opp bilen på bukken. Usikker på om de løfter opp bilen og sjekker nøye over alt, men gjorde ihvertfall det når jeg skulle godkjenne min gamle bil med senkesett.
a_hansen Skrevet September 23, 2007 Skrevet September 23, 2007 da jeg fikk godkjent senke settet mitt åpna de panseret for og se om ramme nummeret stemte på bilen
SSM Skrevet September 24, 2007 Skrevet September 24, 2007 Jeg hadde ikke gjort det! Var en kompis av meg som var hos BT med sin Mazda, da han kom ut hadde mangellappen vokst med 2-3 mangler til. Er vel ikke så paranoid at du risker skilta for et par fjærer vel?
Ad|oS Skrevet September 24, 2007 Skrevet September 24, 2007 De gangene du trenger å ha senkingen i vognkortet er vel bare når du blir stoppa i teknisk og EU-kontroll, og da får du nok problemer uansett... Bedre å drøye det så lenge som mulig
SSM Skrevet September 24, 2007 Skrevet September 24, 2007 Bullshit, jeg har blitt stoppa flere ganger med Volvoen min og de har ikke sakt ordet senke sett en gang. Bare å passe på å ha noe som de kan henge seg opp i uten å tenke og noe som tar mindre tid å bytte, som for mye støy eller sota ruter. Eu kontrollen har jeg tatt nå to ganger med kappa framfjærer, de har bare spørt om jeg har papirene på fjærene. Ja sier jeg, så var det ikke mer mas om det.
Os-Racing Skrevet September 24, 2007 Skrevet September 24, 2007 fekk nettopp eu-godkjent min e-30 med senkefjærer. viste papir på fjærene og så var alt greit.. Spurte om eg skulle reise til biltilsynet å få det inn i vognkortet, men det var ikkje nødvendig. Dessuten koster det vel noken lapper å få dette gjort...
Strnd Skrevet September 24, 2007 Skrevet September 24, 2007 Det er vel ikke akkurat nødvendig å ha godkjent fjørene når man allikevel har turbo på bilen.. At senkefjærene ikke står i vognkortet burde være din minste bekymring Du KAN selvfølgelig være heldig på BT og få en gjøk som bare jekker opp bilen litt og gløtter med lommelykta, men sjangsen er neppe særlig stor.
Fliid Skrevet September 24, 2007 Skrevet September 24, 2007 Å dra til Bt er bare idioti å rein dummhet. Ja, de kommer til å åpne panseret og dermed se med engang at her er det muffens ute å går. Dermed så endre du med en bil uten skilter istede. Og det er jo morro! Hold deg\dere klar av BT og vent til eventuelt en kontroll. Greit det er mange gjøker ute å går, men så mange er det ikke og disse har ikke fått jobb hos BT, uansett hvor mange historier folk har og komme med. Sånn er det;) Lykke til
Yngvejos Skrevet September 24, 2007 Skrevet September 24, 2007 Vet ikke hvordan praksisen er, siden pappa har fått oppdraget å vise min på begge senkesettene. Men det er vel en viss fare for at de åpner panseret for å sjekke at toppboltene på demperene er skrudd ordentlig fast.
bmwhans Skrevet September 24, 2007 Skrevet September 24, 2007 hvis du drar dit og bestiller time for å godkjenne et senkesett, hvorfor skal de da lukke opp panseret og skjekke andre ting? du har bestilt time for godkjenning av settet og ikke noe annet..
S.Hafsmo Skrevet September 25, 2007 Skrevet September 25, 2007 på gammelgranada'n var de ikke i nærheten av panseret. bare løftet opp bilen, gikk under med ei lommelykt og sjekka at nummrene som står på fjerene stemmer med dem i Tüv papira. også sjekket dem da at antall ringer stemte.
e46diesel Skrevet September 25, 2007 Skrevet September 25, 2007 på gammelgranada'n var de ikke i nærheten av panseret. bare løftet opp bilen, gikk under med ei lommelykt og sjekka at nummrene som står på fjerene stemmer med dem i Tüv papira. også sjekket dem da at antall ringer stemte. Samme her på min e46
Lex-Talionis Skrevet September 26, 2007 Forfatter Skrevet September 26, 2007 er ikke fordi jeg har noia pga at jeg ikke har det i vognkortet.. men dem krever at jeg har det i vognkortet når jeg skal på eu kontroll.. turbo det bryr dem seg ikke noe om på eu kontrollen.. det står ikke noe om det i sjekk lista dems.. har godkjent bil med turbo før. men takk for ¨rådene folkens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå