kimeide Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 hei hei... lurte på om noen hadde noe erfaring med sony bilstereo..? bra dårlig..? billig dyrt.? og sånne ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Sony forsterkeren jeg bruker har jeg ikke hatt noe problemer med, prisen var heller ikke så ille. Kjøpte riktignok på ebay... Her i Norge vil jeg vel påstå Sony er ganske overpriset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet September 23, 2007 Forfatter Share Skrevet September 23, 2007 så pass..? har prøvd å finne sony på nett i norge og det er ikke lett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Jeg forhandler bl.a. sony, spillerne deres hvertfall, men er ikke masse etterspørsel på det. Har liten erfaring med det selv, bortsett fra att jeg hadde en billigspiller som hadde klokkeklar linjeutgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Sony funker bra til prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet September 25, 2007 Forfatter Share Skrevet September 25, 2007 syntes det virker litt rart at He///e kan si at det er overpriset i norge, syntes det virker veldig billig i norge med sony jeg, iallefall bilstereo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 Jeg mener at SOny har en veldig grei pris. Et eksempel på en rimelig Sonyspiller er CDX-GT616 Koster 1500,- og har 3 linjeutganger, AUX-In, USB, fjernkontroll og mulighet for CD-veksler. Er ikke mange som kan hamle opp med denne. Sony sine basser funker og meget bra til prisen. Og denne pakken spiller faktisk veldig bra til en latterlig pris http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1787 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet September 26, 2007 Forfatter Share Skrevet September 26, 2007 er det jeg også mener.. syntes det er sinnsykt billig og veldig okey lyd for pengene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Har du ikke fått svar på det du spurte om nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2007 har fått 4 stk meninger... trodde kanskje noen flere ville svare... sorry da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 Hvis det er bilig anlegg du er ute etter og ikke tenker så mye på detaljert lyd og bra lydkvalitet, går du for Sony. Produktene er av bra kvalitet. Vi har hatt lite kluss med Sony i forhold til andre "større" og mer populære merker. Tenker da på om ustyr går i stykker. Klart alt går åt skogen ved feilkoplinger og overbelastning da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2007 okey...takk skal du ha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 jeg bruker en sony spiller og er fornøy betale vel 1500 og da fikk jeg med en mp3 spiller på kjøpet spillern har linjeutgang og aux inn, usb og fjernkontroll:D Sony er greit nok Moderatoredit: Vi har en praksis her inne om at vi ikke ønsker lange/store/flashy signaturer. Vi ber deg derfor om å respektere forumreglene å fjerne din flimrende signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2007 usb i front...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå